haha en weg is de fiets

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    nou mijn vader vond zich zo handig dat hij uit 5 fietsen 1 maakte :confused: , verschillende kleuren , alles kraakte..verschillende banden, nee was echt niet grappig toen, maar ik moest het er mee doen wat ik ook zeurde.....pfffffff...gaat hier dus nooit gebeuren...hebben voor de kids fietsen op de groei ( en zo hard groeien ze niet hier hihihihi) zeg maar, en gelukkig zijn ze er erg zuinig op....
     
  2. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    :p :-# Heb een levendige fantasie , dus ik zie je al fietsen op die zelfgemaakte creatie ... hahahaha
     
  3. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ...had dit drama al helemaal weggestopt..thanx voor de topic kaatje ;)....maar het kan nog erger..heb een moeder die zich kapster waande..zie je de combi al?
     
  4. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha graag gedaan hoor.
    Nou krijg ik weer een jeugdtrauma :p Mijn vader ging mijn pony knippen. Resultaat: 3x scheef en toen had ik geen pony meer :cry:
     
  5. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    :confused: Dit wil ik niet voor me zien , dan heb ik de hele dag de slappe lach , hopelijk is het wel nog goedgekomen met je ? hahaha
     
  6. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Mijn vader heeft mij wel een keer een vlecht gemaakt toen hij op moest passen , resultaat ; heel kort haar na afloop :)
     
  7. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja gelukkig wel....heb een top kapster die wel gewoon kan knippen zoals ik het wil...en hubbie is er blij mee!
    maar ik dwaal af van het topic ........niet dat erg is ;) ...
     
  8. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha vaders moeten ook gewoon van je haar afblijven haha..eerst maar een cursus vlechten en knippen volgen..

    Ben blij dat ik al een thuiskapster heb, dan heb ik dit probleem later niet.

    Nu we toch van het onderwerp afwijken wil ik nog even zeggen dat ik mijn vriend zo schattig vind.
    De kids van vrienden komen hier regelmatig over de vloer. Wat hij dan doet:

    - Hij hangt winnie the pooh schilderijtjes op als ze blijven logeren
    - hij zet de deurklinken om zodat ze de deur niet open krijgen
    - vandaag kocht hij een politie auto en ambulance met geluid die zelf rijden omdat één van die jochies dat zo leuk vind haha.. echt zo schattig
     
  9. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Ja jij op een eigengemaakte fiets (zo te horen net zo'n handige pa als de mijne) en met een pony van oor tot oor :) :)

    Toen ik toch echt te groot was voor mijn fiets kreeg ik een vouwfiets, je kunt je voorstellen hoe blij ik daarmee was (not), het ding kraakte in elkaar en ik durfde niet eens hard te fietsen omdat ik bang was dat het ding uit elkaar zou vallen.
    Jaren heb ik het ermee moeten doen totdat ik op een dag terug kwam van school en pal voor ons huis (ik zat toen in de zesde klas) de fiets dus letterlijk door het midden knapte (godzijdank was het niet meer te repareren).
    Dus kwam er een nieuwe fiest, een mooie 2de hands zo werd er gezegd (echt 2de hands van de 12ste eigenaar ;) )
    En toen die na 2 jaar het ook begaf mocht ik mijn spaargeld opnemen om zelf een fiets te kopen, maar dat moest dan wel bij die en die fietsenhandel want die kende mijn vader goed en weer zat ik opgezadeld met een fiets die rammelde aan alle kanten en ook nog eens al mijn spaargeld op. :rolleyes:

    Groetjes anita
     
  10. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    oke nog ff..ik zelf heb dus 2 mannetjes(nouja -tjes...10 en bijna 12), gel erin en klaar..tot mijn nichtje kwam logeren ....mijn zus maakt er hele creaties van met die vlechten..toen ik een poging waagde..zei ze zelf..laat maar tante diana..mijn mama kan dat veel beter :confused: :confused: ....ze was toen 3 jaar...pffff...
     

Deel Deze Pagina