Dag dames, even een vraag..onze dochter van bijna 10 maand is niet lekker. Vanmorgen wilde ze haar fles niet opdrinken (60cc laten staan) evenals de middagfles. Tussendoor wel wat gedronken maar niet veel. Overdag fruithap, halve boterham en potje avondeten. Haar laatste fles wilde ze helemaal niet en ze heeft 2 keer overgegeven. Vanaf vanmorgen al spuitpoep luiers..ik denk zo'n stuk of 10 over de hele dag nu. Er zat net wel een mini plasje in haar luier. Ik heb ors in huis maar ze wil echt niets drinken nu, als ik er wel iets in krijg komt het er zo weer uit dmv overgeven. Ze is verder wel vrolijk en alert en heeft 37.7. Mijn vraag nu...moet ik haar vannacht wakker maken voor wat drinken of kan ik haar gewoon lekker laten liggen? Ivm uitdroging of zoiets? Misschien ben ik wel overbezorgd hoor maar heb graag jullie advies. groet michelle
Ik zou haar gewoon lekker laten slapen.. Morgen eventjes aankijken of ze wel.genoeg drinkt. Wat vaker iets te drinken aanbieden. Mijn dochtertje heeft net de 6e ziekte achter de rug met koorts oplopend tot 39,5.. Ze dronk wel redelijk en eten ging ook moeizamer. Nu zijn de rode vlekjed langzaam weg en begint ze ook weer wat beter te eten. Ze heeft op zich goed gegeten toch?? Luister naar je moedergevoel!!
bedankt voor de snelle reactie...op zich heeft ze goed gegeten maar ze heeft er vanavond ook weer alles uitgegooit vandaar mijn vraag. Ik laat haar natuurlijk liever liggen maar was benieuwd of jullie er ook zo over dachten...Ik neem aan dat ze wel wakker wordt als ze honger heeft of dorst..
ik zou haar wel wakker maken, gewoon niet te veel licht aan ff snel wat ors toedienen en weer lekker slapen. Ze slaapt waarschijnlijk dan zo weer verder, voel jij je iig wat prettiger.
Lekker laten liggen. Heb een keer met zo'n zelfde verhaal naar de ha gebeld en die zei dat we haar gewoon moesten laten slapen en de volgende ochtend weer kijken of ze wat wou drinken. En geef dan kleine beetjes, eerst 40cc ofzo. Zit dat er na een half uur nog in, geef je nog een beetje etc. Als je melk geeft, verdun het dan flink en geef geen koud drinken maar lauwwarm. Beterschap!