Hallo allemaal, Zelf ben ik moeder van Nova, zij was 12 weken te vroeg geboren en helaas heb je daar niet zo heel veel gedichten voor en heb ik deze zelf geschreven: In mama's buik lag ik te kroelen Papa's hand wilde ik nu echt voelen Verschillende mensen die tegen me praten Mijn nieuwsgierigheid won, Ik kon het niet laten Al die leuke mensen wilde ik nu weleens omtmoeten Hier ben ik dan, ik wil jullie allemaal begroeten Ik weet nu ook hoe ik zal gaan heten Nova is mijn naam en iedereen mag het nu weten Wel ben ik een beetje te vroeg Dus heb ik nog wel weken ziekenhuis voor de boeg Wil je naar me komen kijken Dan zal je eerst papa of mama moeten bereiken Liefs Nova Dat was mijn gedichtje..... Ik had het eerste stuk al af en toen ik bevallen was heb ik het 2e stuk geschreven. De kaarten hebben we na 10 dagen toch maar gepost. Succes iedereen met het vinden van een mooi gedicht! Liefs Shir
Heel mooi gedicht echt prachtig! Denk dat moeders van prematuren kindjes dit goed kunnen gebruiken. Liefs, misspuma