Mejojo, als je liever niet hebt dat ik het hier vertel wordt het topic ofcourse verwijderd. Ik heb net naar Hart van Nederland gekeken en met mijn hart in mijn keel jou reportage gezien!!! Meid, ik kan maar 1 ding zeggen: FANTASTISCH!!!!!!!! Echt heel heel heel goed van je!!! Ik wist helemaal niet dat je dit ging doen! dus ik zat rustig te kijken en toen ineens drong het tot me door!!!! WAUW Heb gelijk vriendlief uit bed gesleurd!!! Ik zag het meteen aan de foto van je mannetje die ze lieten zien en die je hier ook op t forum hebt staan. xxx
Ik heb het niet gezien en ik heb ook geen idee waar 't over gaat, maar ik applaudisseer vrolijk mee! *klapklapklap*
Ik zat te kijken en dacht...hey dat verhaal ken ik! Van ZP! Wat een maf KDV. Gisteren stond ik al te klapperen met mn oren door het verhaal van die pop en toen ik hier destijds het verhaal in je topic, was ik ook al verbaasd. Dat KDV spoort duidelijk niet. Of de directrice...
http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/286607-volgens-eigenaar-kdv-mijn-zoon-moord-begaan.html Hier gaat het om. Dit topic sluit ik wel. Elmo