Ik liep vandaag door de stad. Het regende een beetje. Komt een vader voorbij lopen met een kindje op zijn nek. Het was ondertussen gestopt met regenen. Zegt die vader: Kijk het regent niet meer! Waarop het kindje antwoordde. Nou hier boven anders wel hoor! Haha ik moest zo lachen
hahaha heerlijk die kinderuitspraken... ik ga ze later allemaal opschrijven in een speciaal boekje.. heerlijk om later terug te lezen xxx
Mooi he, die kinderuitspraken. Gistermorgen viel de dikke catalogus van de Otto in de bus, m'n zoontje spurt naar de gang om te kijken wat er zo hard op de grond plofte en riep heel naar : Mamaaaaaaaaaa, de Lotto is er!!!
hoi, ik heb ooit eens van mijn werkgever een boekje gekregen met allemaal uitspraken van kinderen. ik had het boekje bij ons op de wc gezet. iedereen bleef langer op de wc en kwam hard lachend weer terug in de kamer. dit is een van de eerst uitspraken uit het boekje. het meisje wil een geschilde appel, in stukjes zonder klokhuis. mag ik een kale kapotte appel zonder skelet. het is echt een leuk boekje. het heet kinder wjsheden. van gerhardt mulder. groetjes
Op het kinderdag verblijf waar ik heb gewerkt hielden we ook zo'n boekje bij. Ja dat was erg leuk om te lezen. Af en toe kwam er zo'n uitspraak in het kwartaal blad dat de ouders mee kregen Ik ga zometeen ook zeker zo'n boekje bijhouden. Lijkt me erg leuk als Ewout gaat kletsen