Alles jeukt!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Maddie, Sep 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maddie

Maddie Fanatiek lid

Sep 15, 2009
    1,391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Hoi allemaal!

Ben vandaag precies 35 weken zwanger, en heb sinds zaterdagavond ongeveer, last van jeuk.
    Het begon toen ik onder de douche stond, dus dacht misschien dat het kwam door een te warme douche?
    Maar ook daarna jeukte het nog, en het lijkt net alsof ik steeds meer jeuk krijg, en overal.
    Mijn gezicht (kaaklijnen) jeuken, mijn bovenbenen, onderbenen, voeten zelfs nog!
    En ook mijn buik en mijn billen, zoooo vreemd!
    Misschien is het een allergische reactie op een andere wasverzachter ofzo?! Mijn moeder heeft nu dezelfde als mijn exvriend en ik altijd gebruikten, ik kon er altijd tegen, maar misschien dat ik er nu meer gevoelig voor ben?

Herkend iemand dit??

2. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

Sep 16, 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik weet dat jeuk normaal KAN zijn tijdens zwangerschap maar ook kan duiden op zwangerschapsziekten als vergiftiging etc. Spreekt ze uit ervaring ;) Vooral jeuk op binnenkant handen en voetzolen heeft daar mee uit te staan.

Zou ff de verloskundige of gyn bellen als ik jou was voor alle zekerheid.

Succes en groetjes

3. Thasmo

Thasmo Actief lid

Jan 8, 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Ohh dit klinkt erg bekend.. ook ik heb vanaf week 30 ontzettende jeuk... jeuk op mijn armen.. jeuk op mijn benen.. jeuk op mijn enkels.. jeuk op borsten, ik werd er knettergestoord van.. krabte op een gegeven moment bijna tot bloedens toe..:(

Bij de kruidvat Mento10 gehaald, heb je in gel en talkpoeder.., je kunt ook eigenmerk van kruidvat halen, mentholpoeder heet die..
    Mento10 gel kost zown 7euro en de poeder van de kv zown 3 euro..
    staat in dat het bij de zwangerschap gebruikt mag worden en het werd mij door de VK aangeraden.
    Ik heb voor de gel gekozen want die poeder stuift zo..;) maar echt, tintelt een beetje en wordt een beetje koud en inderdaad jeuk trekt weg.. wel een paar keer per dag herhalen.. maar ik heb het nu bijna 3 weken gebruikt en gebruik steeds minder, deze week pas 1 keer gesmeerd:D dus ik was er zeer gelukkig mee!

Share This Page