Haha, moet dit even kwijt.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kellieee, 9 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Oh ik lees ook mee...Sinds de jongste geboren werd heb ik 3x mogen doorslapen. In zijn wipstoel slaapt hij zomaar, in bed wordt hij nog steeds 2 of 3x wakker. Nu de middelste ook weer aan het spoken is begint het echt zijn tol te eisen.

Al onze kinderen hebben geen kussen... Hmmm...

2. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha, heel herkenbaar! Vooral het appen om 6 uur haha.

Dochter hier ook een kussen, slaap hierdoor ook wat beter maar nog niet elke nacht. Fijn voor jullie dat het de oplossing is :).

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier gewoon een sierkussentje van de bank gepakt, 45x45 en niet te dik. Dochter is anderhalf, maar ik zou het met een jaar ook wel aangedurfd hebben. Ligt er een beetje aan, is je kind sterk/bewegelijk etc.

4. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Zo simpel kan het zijn!
    Onze docher van 3 kwam echt tig keer uit bed als we haar naar bed brachten. Al sinds ze 2.5 was. Ze zei nooit wat er was. We brachten haar dan terug naar bed, ze ging weer liggen, zei welterusten......en 10 minuten later stond ze aan de trap te roepen. Dit kon soms wel 3 uur lang (!) doorgaan. Vaak, als wij rond 23uur naar bed gingen lag ze in de gang op de grond te slapen. Heel sneu.
    Maar opeens, een aantal weken geleden, zei ze toen we haar naar bed brachten dat ze niet wilde dat het donker werd. Dus wij lieten haar deur openstaan en de lamp op de gang aan. En je raad het al, sindsdien gaat ze meteen slapen. 'S nachts komt ze er wel nog uit, maar goed. Dit is al een grote stap :D

5. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tot nu toe slaapt ie nog steeds Door! Meteen overdag ook een vast ritme echt super fijn! Nu weet ik niet meer wanneer mijn dochter haar eerste kussen kreeg maar die sliep vanaf 6 weken Door en vanaf 1 jaar tot nu (4) kan ze zo 15 uur achter elkaar slapen 😀 kinderen slapen nu allebei van 18.30 tot 06.45 dan is het tijd om op te staan voor school!

Wat fijn Jackie. Ook zo'n simpele oplossing eigenlijk!

Enne pietje wat is het fijn dat het bij jou ook zo goed werkt!

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    jammer dat er soms geen handleiding bij zit ;). Grappig dat dit de oplossing was

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat fijn, mijn dochter sliep ook beter met een kussen.

Deel Deze Pagina