hallo, Ik wil zo rond mijn 32e week mijn buik laten vast leggen door een fotograaf. Ik heb al een aantal foto`s gezien van vrouwen. Maar ik zou graag een foto hebben waar ik samen met mijn man op sta. En deze willen wij graag op canvas hebben. Heeft iemand tips voor manieren op foto`s --> site`s? En wat is een goede fotograaf in het Noorden omgeving Groningen. ik ben heel benieuwd, alvast bedankt
V&D misschien? Ik werd aangesproken door een vrouw en ze zei dat ik me ook kon laten fotograveren tijdens mn zwangerschap. Ik laat het zelf door een vriendin doen tegen die tijd (ze is fotografe), maar woont in Utrecht dus daar heb je niks aan Ik zou V&D even proberen of informeren naar voorbeeldfoto's Succes!
Je kan het via diverse winkels doen: MediaMarkt, blokker, expo etc... ook diverse site's doen het! Fotograaf in groningen ken ik niet, kom zelf uit puntje van brabant
ik heb het laten doen door een vriendin van mij. Die doet het als hobby. En is een stuk goedkoper. En ik zie echt het verschil niet Maar dat is in noord holland te ver voor jou denk ik? suc 6 met zoeken als je google zwangerschap fotograaf ofzo in tikt krijg je ern zo een aantal naar voren.
Wij hebben een doek boven ons bed hangen op canvas... Gemaakt bij een fotograaf in lelystad. (peter scheek, moet je maar ff googlen) Ik zal wel even wat foto's neerzetten.. uno momento.
Jeeh, Wendyp, wat een mooie foto's! Ik lees even met belangstelling mee, want ik wil dit ook laten doen en wist ook niet waar dat zou kunnen. Ga jouw fotograaf even googlen.
Ik heb soortgelijke foto's laten maken door Marcel Adriaansen in Roden. Ben er heel erg blij mee! www.adriaansen-fotografie.info