haha sommige mensen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leliana

Leliana Niet meer actief

Zo had ik een keer babykleertjes op MP gezet..maatje 50 & 56!
    2 Zakken vol, helemaal gratis!

Reageert er een zwangere vrouw..ze zat krap in haar geld dus dit vond ze helemaal super!
    Wel vroeg ze of ik het wou brengen .. stad 20km verderop!

Dus ik mail haar terug en zeg dat ik geen auto tot mijn beschikking heb en een tweeling en dat dit hem dus niet ging worden...

Krijg in een mail terug: 'Nou, stik dan maar in die kleertjes.. '

PARDON? :$ :x

Veel mensen denken dat de wereld alleen om hun draait!
    Vreselijk irritant!!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Leliana nou dat is idd een erg aparte reactie zeg!!!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    @Leliana, wat een aso!

4. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Wat een ondankbare k*t!

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Nou nou, last van zwangerschaps hormonsters?

Ze mag blij zijn dat ze de kleertjes gratis mag hebben. ZOu het niet eens durven vragen of je ze komt brengen.

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.899
    5.212
    113
    Home
    @leliana
    wat een ondankbaar kreng!

7. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Moet je zeggen stuur hem wel op via de post, verzendkosten zijn voor u uiteraard ;), ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze bij je op de stoep staat.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha ja dat zou wat zijn zeg!:p

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

waw wat een ondankbaar wijf zeg! hoe durft ze:x

Ik heb netjes een mail gestuurd met dat het dan niet doorgaat, dat ze de loopauto af mag halen maar dat ik hem niet ga wegbrengen. Heb ook haar bod weggehaald.

10. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    We hebben ook een keer op marktplaats gehad dat een man ons bijna dwong om de auto te kopen. :S
    het bleek ook nog dat de auto nog niet eens van hem was maar dat hij de auto eerst nog van iemand anders moest kopen voor 300 euro en wij er 900 euro voor moesten neertikken :S terwijl die jongen van 300 euro erbij stond.
    Gelukkig luisterde de manlief naar mijn vrouwelijke voorgevoel NIET DOEN!
    Echt heel vage gast was dat :S

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou het ook wel een beetje vreemd vinden geloof ik als iemand zou vragen om het te brengen, aan de andere kant, ze kunnen het wel proberen te vragen toch? Ik geloof dat ik het wel zou brengen als het in de buurt/op de route is.

Een paar jaar terug heeft iemand wel aangeboden iets bij ons te brengen zodat ik het niet hoefde af te halen met Eva die toen nog een kleine baby was. Vond ik wel een goede service :)

12. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zou het ook niet brengen hoor of het moet er idd net van komen dat je in de buurt bent.
    Heb eens een autostoel gekocht voor in de 2e auto en die man was vrachtwagenchauffeur en moest hier in het dorp zijn en stelde voor om hem mee te nemen. Vond het wel een vriendelijk aanbod.

13. Ik vind de manier van vragen niet netjes, maar als ze het normaal zou vragen, waarom zou dat dan raar zijn?

Dat je niet even met een hoekbank langs gaat om 'm te laten zien kan ik begrijpen, maar als het om iets gaat wat makkelijk te vervoeren is?

Toen ik mijn kinderwagen op marktplaats had staan reageerde er een invalide vrouwtje. Ze kon geen autorijden, en met het OV is ook niet echt ideaal als je in een rolstoel zit. Wij hebben de kinderwagen toen naar 'r toegebracht, en ze was echt verschrikkelijk blij, het was een verrassing voor haar zwangere dochter..

En als je er ver voor moet rijden kun je altijd een vergoeding vragen voor de benzine, toch?

14. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    wij hebben al een paar keer gehad, dat we afgesproken hadden met de mensen wanneer ze de spullen op kwamen halen.
    dat ze gewoon niet op komen dagen!!:x

15. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL

Heb ik ook eens gehad! Dat vond ik helemaal erg. En kreeg later een mailtje mijn man moest overwerken. En een dag later weer een mail sorry we zien van de koop af. Wees dan gelijk eerlijk;)

Deel Deze Pagina