Nou mijn man heeft afgelopen dinsdag een bod gedaan op een fotocamara voor onze dochter van vtech. We kregen dezelfde dag nog een mailtje terug dat ze akoord gaat met de prijs die we geboden hebben, ze vroeg of ze het op moest sturen of dat we het komen halen. Nou mijn man een bericht terug gestuurd dat we het komen halen, omdat de afstand niet heel ver is, en of ze wilde laten weten wanneer het haar beste uitkomt. Nou we kregen geen reactie terug, dus gisteren avond heeft mijn man een mailtje gestuurd of misschien de mail niet goed aangekomen is. Weer krijgen we geen reactie terug. Net dacht ik, ik kijk even verder op marktplaats. Nu heeft ze de fotocamara eraf gehaald, en toen zag ineens dat ze hem er weer opnieuw op heeft gezet vandaag, en dat mensen weer kunnen bieden. Is dit niet heel raar? of ligt dat aan mij?
ja best raar aangezien ze wel op jullie bod kon reageren en als je aangeeft het te willen ophalen hoor je niks meer dan gaat er wel een belletje rinkelen (al hoeft het niet zo te zijn natuurlijk) hoelang is ze al lid?.
Heel raar, staat er geen telefoonnummer bij? Weet niet wat zo'n ding kost maar misschien weel ze het alleen verzenden zodat ze geld kan vangen? Gewoon een andere camera zoeken zou ik zeggen haha
Misschien als je had gezegd dat je hem op had willen sturen had je een lege doos gekregen...of helemaal niks Apart inderdaad
oh, dat is niets raars hoor gebeurd steeds vaker.. men denkt dan waarschijnlijk dat ze te snel akkoord zijn gegaan en willen kijken of ze er toch niet meer voor kunnen krijgen.. niet eerlijk want in principe had je een koop overeenkomst, maar helaas is mp niet meer wat het geweest is Succes met het vinden van een camera, ik geloof dat ik deze niet meer zou hoeven
Misschien mankeert er het een en ander aan en wil ze dus niet dat iemand hem komt halen? Teminste dat is dan het eerste waar ik aan denk. Ik zou lekker veder zoeken naar een andere camera!
Nou deze hoef ik zeker niet meer. Ze is volgens mij een jaar lid, er staat geen telefoonnummer bij en er staat ook bij ophalen/of verzenden.
Gewoon lekker zo laten en naar een nieuw zoeken! Er zijn genoeg oplichters dus ik zou haar niet vertrouwen..
laat eens iemand anders die je kent mailen/bieden en dat ze het op willen halen kijken of ze dan wel reageert.
Misschien wil ze liever niet dat het opgehaald wordt, al had ze dat natuurlijk aan kunnen geven... Zelf heb ik ook liever geen vreemden aan m'n deur (woon maar alleen en tja, je weet tegenwoordig maar nooit...)
Al het bovengezegde is mogelijk. Ik ervaar zelf de laatste tijd dat mailtjes helemaal niet aankomen en weet dat dat ook bij anderen gebeurd. Sinds het nieuwe marktplaats is het mis. Heb het van meerdere mensen al vernomen. De manier waarop marktplaats de mailtjes verwerkt is veranderd. Het kan dus heel goed zijn dat ze je mail helemaal niet gekregen heeft. Jammer dat er geen tel.nr. bij staat, anders had je even kunnen bellen.
@ ts als je het niet vertrouwd even een melding maken Voor komt dat zometeen iemand anders misschien de dupe word van deze vrouw.
Ja heel raar, heb dat ook al eens gehad met een DS. Mevrouw ging akkoord met mijn bod, vroeg of ik hem wilde halen of dat hij verzonden moest worden. Ik heb aangegeven dat ik 'm wilde komen halen, toen had haar vriend hem ineens al verkocht aan iemand anders.. Heb ik geboden met een ander emailadres, ging ze wéér akkoord met mijn bod, wéér aangegeven dat ik hem op wilde komen halen en wéér was de DS plotseling al verkocht.. Geboden met een derde emailadres, ging ze natuurlijk weer akkoord, deze keer heb ik gezegd dat ik 'm op wilde laten sturen, en toen kreeg ik razendsnel een mail terug met het rekeningnummer e.d. Niet intrappen hoor!