Oké, ik moet even kwijt wat me net overkwam. Ik heb ooit een tweedehands reserve telefoon gekocht voor het geval één van onze telefoons het niet meer zou doen en we met spoed een nieuwe nodig zouden hebben. Nu lag dat ding al bijna een jaar in een la, tot vorige week de nood aan de man kwam. Ik dat ding opladen, simkaart erin en aangezet, gebeurt er niets. Van alles geprobeerd, van de batterij er tig keer in en uit halen, hard op drukken, nog harder op drukken, alle knopjes geprobeerd etc., maar er gebeurt helemaal niets. Dus uiteindelijk gaf ik het maar op en besloot ik maar een paar dagen te gaan bellen met mn tablet, tot m'n oude telefoon gerepareerd is. Kennelijk had ik een kat in de zak gekocht. Springt net mijn kat op mn bureau en hoor ik een gek, onbekend piepje. Nou bleek dat die telefoon er nog lag onder een stapel papieren (al drie dagen ofzo onaangeraakt) en dat deze toch is aangegaan! Je gaat haast denken dat onze kat een bijzonder magnetisch veld om zich heen heeft hangen ofzo. De volgende keer dat er technisch apparaat stuk is, zet ik m'n kat er even bovenop .