welke kant voel je een eisprong, ook na operatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jt82, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Kun je voelen aan welke kant je ei kan gaan springen?
    Want voel alleen maar (felle )steken links op de plek waar mijn eileider verwijderd is (in februari door een bbz met 7 wkn)en vraag me af of dat komt omdat er een eisprong aankomt of omdat het gewoon rommelt en het daarom steekt,
    Het steekt namelijk al maanden met regelmaat maar rond mijn menstruatie dus wat meer( pas 2 x na de operatie) of tijdens mijn eisprong........
    Als hij namelijk links springt word het een stuk lastiger weer...
    Heb gister de 2e test op rij gedaan deze maand en hij geeft al een flink streepje dus verwacht (hoop ik ) vanavond of morgen wel een positieve ovu test)

Vorige maand ook een positieve ovu test en toen ook alleen steken links gehad.....

Wie weet dat toevallig??

(we klussen wel braaf nu elke dag hoor;))

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hoi,

Bij mij is toevallig ook de linker eilijder verwijderd.
    Ik heb na de operatie nog lang stekende pijnen had.......

als ik mijn eisprong voel dat lijkt het op een ongesteldheidspijn maar soms wel pijnlijker..........dus het zou je eisprong kunnen zijn.

Als je dat voeld dan kan je ook een ovu testje doen dan weet je het bijna zeker :D

3. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    vervelend hè, zo lang pijn? Jij hebt ook een hoop moeten doorstaan zeg, jeetje!
    Maar je weet dus niet of je specifiek links of rechts wat voelt? Want ik voel van alles en weet ongeveer wel wat ik voel maar kun je ook echt aan beide kanten volen of alleen an de kant van de sprong?
    strakjes doe ik weer de ovu test hoor, tis alleen zo zinloos voor nu als hij links is... (weet dat het wel mogelijk is maar dan moet ik wel hééél veel geluk hebben..)

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Voor mijn operatie had ik steeds mn eisprong aan de linker kant.
    De zeurende pijn zat dan ook altijd aan diet kant.

Na mijn operatie voelde ik hem ook aan de andere kant...... Ik voel altijd wel een beetje een soort menstuatie achtige pijn, maar de steken zitten duidelijk links of rechts. En dan laag in mn buik.
    Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoen :D

De artsen in het ziekenhuis vertelde mij dat de kansen niet meer of minder zijn bij vrouwen met een "complete" zet :)

5. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Begrijp helemaal wat je bedoeld, dus ga ik er ook maar vanuit dat hij weer links gaat deze maand! Maar het kan ook zijn dat het litteken van binnen uit extra trekt door dat er iets aan komt van een ei, welke kant dan ook.... Maar goed zeker weten doe je het nooit hè ,

Mij is door de gynaecoolog verteld dat de rechter eileider binnen een jaar de functie van de linker overneemt met 80 %...Dit heb ik ook wel terug gelezen in info's over een tubectomie.Het is allemaal zo tegen strijdig hè?
    Maar goed elk lichaam is anders dus hoop dat jouw versie waar is want die bevalt mij beter!!:)
    lees ook dat sommige geen duidelijke kant voelen dus ben nog niet héél veel wijzer maar bedankt voor jouw info in elk geval!

6. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Hij was idd links, kom net bij de gyn vandaan en hij is ook al gesprongen, nu maar hopen dus dat rechts hem op ppakt en strax nog maar weer flink gaan klussen ;)

Deel Deze Pagina