huh wat raar; GLS

Discussion in 'De lounge' started by luca2504, Nov 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik zit al een week te wachten op een pakket dat binnen 2 werkdagen afgeleverd zou worden. Nu kan het wel eens gebeuren dat het langer duurt omdat het internationaal is en om de een of andere reden komt het soms wel binnen 2 dagen aan en soms duurt het langer. Maargoed ik heb zo'n track and trace code en daar stond op dat hij maandagavond ergens bij Avignon was, dus dan zou hij gister of vandaag hier geleverd moeten worden. Ik had dus gisteren briefjes op onze brievenbus geplakt met instructies voor GLS, want de brievenbussen staan een heel eind van het huis en GLS komt hier nooit dus die weten niet bij welk huis ze moeten zijn anders (we hebben geen huisnummers hier). Krijg ik net een sms van mijn vriend, die op zijn werk zit. Dat GLS hem heeft gebeld en het pakket bij hem op zijn werk hebben afgeleverd :(

Maar bij de order heb ik mijn nummer opgegeven en verder zouden zij zijn nummer dus helemaal niet moeten hebben. De enige plek waar ze zijn nummer vandaan kunnen hebben is op onze brievenbus. En dat zou dus betekenen dat ze voor de brievenbus stonden, mijn briefje hebben gelezen maar zonder aan te bellen weer weg zijn gegaan. Snap er helemaal niks van! Vriendlief neemt ook niet op maar hij komt om 12 uur naar huis dus dan zal ik het wel horen maar vind het wel mysterieus.

2. Weird! Iets heel anders, maar ik had zoiets bij E-on; Ik had een mail gestuurd naar de klantenservice met een vraag, kreeg maar geen antwoord. Hoor ik ineens van m'n moeder dat ze háár hebben gebeld om antwoord te geven op die vraag, omdat ze mij niet konden bereiken :( Ik woon dus niet meer bij m'n moeder in huis, ik sta bij E-on nog ingeschreven met een andere achternaam als die van mijn moeder, dus hoe ze daar bij gekomen zijn?

Is de afzender een bekende van je? Misschien heeft die je vriend's nummer opgegeven ofzo?

OT; Ik vind jouw foto zoooo lief!

3. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Nou ja gelukkig is het pakket afgeleverd! :)

Share This Page