Ben ik informatie aan het zoeken kom ik deze pagina's tegen. Wat een taalgebruik, ongelofelijk! Hahaha http://www.mamjo.com/index.php?option=c ... ic=82539.0 Als je dit leest dan mogen wij toch wel wat feller worden zonder dat we gelijk een waarschuwing krijgen, moderators?
jezus wat een malloten daar zeg! Maar ja, dat krijg je als je niet geregistreerd hoeft te zijn en jan en alleman kan reageren. Bovendien zijn er volgens mij ook geen mods die dit soort lui van de site gooien en een IP-ban geven. En de mensen met een grote mond/aggresieve houding zouden wat meer hebben aan een cursus Nederlands dan daar dom te blaten pfff daar irriteer ik me soms nog meer aan dan aan wat er werkelijk staat.
Ik heb niet alles gelezen, maar deze opmerking vond ik echt nergens op slaan: "Meisje een stokke of bug a boo vind je niet voor een leuk prijsje, een stokke is al ongeveer 999 euro en een bug a boo ongeveer 800 euro. Of je moet op marktplaatsen kijken. Maar ik denk niet dat je al een gebruikte wagen wil? Vooral niet voor je eerste kindje toch??" Wat ik dikgedrukt hebt vind ik echt dom! Waarom moet voor je eerste kindje het persee nieuw zijn?:S Maarja kan ook aan mij liggen natuurlijk.
nou dat vind ik dan weer onzinnig... sorry.. 't Nederlands heeft er niets mee te maken.. hoe dan ook... achterlijke reacties, ben blij dat t er hier niet zo aan toe gaat.. veel gezelligfer zo.. al die agressie is nergens voor nodig...
Nou, speciaal voor iedereen die dat wel normaal vindt en de regels hier te streng vindt ----> daar kan je dus terecht hihihi Elmo
Dit vind ik nou een typisch voorbeeld van waar deze wereld heengaat.. Ik hoef niet op zo'n forum, geen zin om dat soort agressie te lezen (en dat om een kinderwagen!). Je mag van mij best wel kut enzo roepen maar om elkaar nou een bitch te noemen.... Je kent elkaar niet eens goed! ben wel blij dat het hier toch anders werkt!
oooh elmo gefeliciteerd met jje zwangerschap( ff offtopi hoor)... echt ben heeel blij voor je.. kwens je een heeel goede zwangerschap toe .. xxx
Mij niet gezien op die site, ik hou helemaal niet van beschofte mensen. En dan ben ik zeker blij dat we hier normaal met elkaar omgaan.
O wat vreselijk zeg. Ik heb ook nog even naar die andere onderwerpen zitten kijken. Echt ongelofelijk wat ze allemaal schrijven. Het is niks anders als gescheld. Om misselijk van te worden. x Linda
Als ze daar zitten hebben we er hier geen last van :-D Toch fijn dat er een apart forum is voor alle Tokkies :-D :-D
Wij zijn echt heilige boontjes hier. Jeetje, ik sta er echt effe van te kijken. Ik dacht dat het hier wel eens fel werd, maar daar is het blijkbaar heel normaal om elkaar zo aan te spreken. Ik heb niet alles gelezen, maar als je nog niet eens de vraag mag stellen of er iemand ervaring heeft met een van de 2 kinderwagens. Dat is echt triest! Ik ben blij dat ik deze pagina heb gevonden, hier wordt je tenminste met respect behandeld. Meiden jullie verdienen allemaal een compliment. Dit is ook echt de enige pagina over zwangerschap waar ik me tenminste echt op mn gemak voel en ook "domme dingen" durf te vragen. Liefs, Duveldraakje
ppffff ik val van me stoel , walgelijk is maar goed dat ik daar geen moderator ben , was er niet eens aan begonnen zelfs je mag trots zijn op jezelf als je zo je taalgebruik rondstrooit ( not dus) vind het gewoon in 1 woord ASO dus helaas meiden het blijft zoals het nu is
Meine liebe! Soms vond ik het hier wat zoetsappig, maar als ik dat zie, ben ik blij dat ik hier zit! Sjeeeeesssss......wat een rare mensen daar!