Het lijkt meer op een "ik zoek ruzie en wil graag schelden" forum, wel triest dat het daar zo gaat. Indd blij dat het hier een stuk leuker/respectvoller is Racebabe
Tokkies? Ik geloof dat dat nog een belediging voor de Tokkies is.....Jeetje wat een vreselijk forum zeg...Dat dit kan!
jeeemig zeg ik wist niet wat ik las wat een aso's zeg. Zo ga je toch niet met mensen om. Ik heb maar een stuk je gelezen maar heb al medelijde met die vrouw die de vraag stelde. Ik kom hier idd ook met wel een domme vragen maar als je dat daar doet ben je ten dode opgeschreven Een applausje voor de mods hier dat ze alles in de hand houden =D> En dat ze zulke mensen maar weer meteen de deur wijzen... Ik voel me hier ook op mijn gemak en deze site heeft mij iig heel erg geholpen tot nu toe, hoop dat dat zo mag/kan blijven Liefs
Ik heb mij rot gelachen, werkelijk waar! WAT een rare trienen, en die spelling....dat schelden...goh...gezellig hoor, zwanger zijn. Nou ja, in ieder geval, maar goed dat er een appart forum is, kunnen ze zich lekker uitleven... inderdaad een tokkieforum.
Ik krijg er hartkloppingen van als ik het lees. [-X Wat zijn we hier lieffff! Voel ik me toch meer mee thuis..... Liefs 8) Sunny 8)
Bedankt voor de link, ik kom niet meer bij -proest- Wat een mafketels joh . Ik geloof dat ik toch maar liever hier blijf 8) Groetjes Kirsten
Als ik nou heeeeeeel veel last heb van mijn hormonen, ga ik me daar wel even afreageren! hehehe dat zal daar wel lukken ja ...
bitch jij liegt . als je niks te te zeggen heb zeg dan geen domme dinges! naaah wat een taal gebruik!
Nou......ik kan mij hier ook wel een aantal topics herinneren hoor dames ..... wij kunnen er ook wel wat van hoor! Weliswaar niet zo extreem, maar sommige dames onderling halen in sommige topics ook elkaars bloed onder de nagels vandaan hihi!
Nou ja zeg wat een taal spreken ze daar uit,niet gewoon meer. Niet mijn type mensen hoor en daar wil ik niets mee te maken hebben. Deze mensen hebben zo'n agressie in zig denk ik dat ze dat moeten uiten,agressie tyrapie misschien iets voor deze mensen? Leuk ook voor hun kinderen,gaan die later ook zo schelden met zo'n moeder kan het niet anders denk ik. Teddy.
Nou jaaaaaaa Heb soms wel moeten lachen hoor Het gras is weer groener aan de overkant! *ahum* *ahum* NOT
Ik moest ook hard lachen.. Hebben jullie ook al gewoon op het forum gekeken? Dus als je niet op onderwerp kinderwagen zit? hihihihi
Hoi ik heb eens verder gekeken op die site nou he daar word je niet veel wijzer van. Jeetje mina ik kom zelf uit Zeeland. Ik heb eens gekeken onder dat topic menn die mensen sporen echt niets sorry hoor. jennie72 wat een taal zeg. En mensen worden compleet uit gescholden.
Nouja zeg! Wat een taal! Van respect voor elkaar kan je daar echt niet spreken hoor! We zijn hier, goddank, echt een veel leukere groep meiden .