sjonge jonge jonge, ik had het idee dat het er hier nog wel eens en beetje kwaad er aan toe ging, maar idd daar ...? Die mensen hebben geen respec voor anderen, en hebben schijnbaar ook geen normen en waarden geleerd! Echt ZWAAR BELACHELIJK FORUM! dat ze zo'n soort forum er niet afhalen en verbieden .. die meid werd gewoon belachelijk gemaakt en uitgescholden ... [-X dat mag nooit! lol! kortom, ik blijf hier wel! xxx Swiggy
Qat zouden ze zeggen als ze daar een link van ons forum zien staan? "Wat een brave bitches"denk ik. Hahaha
haha, ongelovelijk, nou ja, voor de mensen die ruzie zoeken, kunnen daar dus heen. wat een grof gedoe zeg!
Dat vind ik op zich geen slecht idee. Ik sta er iedere keer weer verbaasd van hoeveel mensen hun eigen taal niet kunnen spellen. Dingen zoals "ik wordt" met -dt enzo en woorden als "zei" en "zij" door elkaar halen, soms is het zo erg dat je een bericht niet eens goed kunt lezen. Spelchecker vind ik persoonlijk geen slecht idee .....
Mamjo=Een portaalsite voor en door Surinamers en ieder ander die het gezellig vindt om langs te komen. Met nieuws, een index van websites, een discussieforum, ...
heeeey bitches! Alles fawaka in die kaka! Hahahahahaha, ik heb me rot gelachen op die site, wat een domme mokkels zeg.Moet wel zeggen dat ik me helemaal thuis voelde, ik woon nl op Rotterdam Zuid en als ik dan met de metro 1 halt verderop reis hoor ik niets anders! Ik durf daar denk ik niks te posten met mijn stokoude leeftijd....
Jeeeeeeeeee wat erg zeg, heb de link even bekeken Onderandere deze: DE BESTE IS EEN KRUIWAGEN DIE IS GOEDKOPER . WANT JE KOMT METE EN TOPIC DAT NERGENS OPSLAAT STAP EENS IN EEN WINKEL DAN KIJK JE WAT DE PRIJZEN ZIJN En deze valt geloof ik nog mee Ach ja sommige mensen... jessica