Proffessionele buikfoto: tip gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door Daphne, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik ga zo naar Portrait Place om een buikfoto te laten maken. Ze hebben vanochtend gebeld dat ik geen strakke kleding aan moet trekken, omdat je anders het stiek in je buik ziet staan. Dat gaat nog wel lukken, maar dan het volgende.

Ik heb van die mega onderbroeken, van die dingen waar je in verdrinkt, hihihi. Das natuurlijk niet echt handig. Zouden jullie een heup onderbroek aandoen, die eronder valt?

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Daar zou ik inderdaad wel voor kiezen!
    Ik heb er ook al over na zitten denken, ik wil in januari foto's laten maken....

Het elastiek van die grote "tenten" zal anders ook in je buik staan denk je niet? Dus mijn advies zou inderdaad zijn, trek een zo klein mogelijk onderbroekje aan ;)

Heel veel plezier vanmiddag!

Marian

3. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ik had bij de zeeman van die heupbroeken gekocht. Stond erg mooi, en eigenlijk waren er weinig foto's waar mijn billen etc opstond. (kijk maar op mijn website)

Oh en nog een tipje, het is leuk om een speentje die je al heb, of een knuffel die je gaat gebruiken, mee te nemen. Dan worden de foto's nog specialer. (zie mijn foto met het konijntje)

Veel plezier!

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Bedankt voor de tips! Ik heb nog wel een net onderbroekje (toevallig geen string dus das ook wel fijn). Ik heb niet echt een knuffeltje ofzo, maar draag al wel sinds een week of 18 een bola, dus misschien laat ik die wel om.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Wat doe je boven aan?

Ik wil graag ook zulke mooie foto's laten maken( ook rond 36 weken) . Dan samen met mijn vriend erbij.

Maar ik vraag me af wat je dan juist aan de bovenkant aan doet. Is een bh alleen niet te bloot?

6. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik dacht dat je niets aan hoeft boven aan?

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
  8. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Niets aan van boven, maar dan bv je man of vriend zijn arm of handen voor je borsten? Of je eigen arm voorlangs geslagen, kan erg mooi zijn. Succes en laat je weten hoe het gegaan is?

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    goh wat leuk! veel plezier!
    ennuh we willen wel fotos zien hoor ;)

10. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi daphne,

veel plezier bij de fotoshoot, enne witte kleding meenemen is erg leuk voor het contrast. heb ik ook gedaan. mss iets van kerstassecoire ofzo. of een echt jongensdingetje bv autootje ofzo voor op je buik als je ligt! zijn maar wat ideetjes hoor.

gr saskia

11. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    hoe is t gegaan? :)

12. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816