wel bijzonder maar ik weet niet of ik het funny vind... Lijkt me nogal wat om je hele leven tekst en uitleg te moeten geven
een paar jaar geleden werdt er ook zo'n tweeling geboren maar dan via een reageerbuis en die hadden blanke ouders bleek dat ze het reageerbuisje niet goed hadden schoongemaakt.
een vrindin van me is blank echt heel blank haar man ook maar haar overgrootvader was zwart nu hebben zij ook een zwart kindje gekregen. ze vind het erg omdat de mensen steeds denken dat het geadopteerd is terwijl het toch haar eugen kind is.
Mijn jongste 2 is hetzelfde verhaal, alleen geen tweeling, een meid die ik ken zij is zelf donker haar vriend blank, tweelingzoontjes 1 licht 1 donker, een moeder op de psz van mijn jongste heeft 1 donker zoontje en 1 blond dochtertje met blauwe ogen, zij is zelf donker, vond t niet echt iets voor op tv eigenlijk, komt wel vaker voor.
Grappig zeg. Je kunt ze nu in ieder geval wel uit elkaar houden. @Talia: Tsja, dat lijkt me niet leuk inderdaad.
Ow ja en mij wordt ook vaak gevraagd hoe dat zit me de "vaders" ik werd daar zo moe van ik zeg nu dat mijn vriend toverballen heeft
Ik vind het gewoon 2 super schattige knulletjes. En als je goed kijkt, lijken ze erg op elkaar, zeker de neusjes en het mondje. Haha en wat Daphne al zei: je kan ze inderdaad makkelijker uit elkaar houden Groet van Kiki