Ikke van Whitney Houston, Mariah Carey en vooral Gloria Estefan. Géén jongens'groep' zeg maar. De meiden uit mn klas waren vooral gek van The New Kids On The Block enzo.
- Nick Kershaw - Limahl - Level 42 - UB 40 - U2 - Prince - King - Run DMC En ga zo nog maar ff door, ik vond heeeel veeeel leuk!
Billy Idol (<--nog steeds) Madonna, Duran Duran, Spandau Ballet, Heart, Kajagoogoo, the Cure..ik vond een heleboel echt leuk. Ik spaarde posters en plaatjes voor in mijn agenda, mijn zus kocht vaak de Popfoto en Muziekexpress. En met de cassetterecorder zat ik klaar voor de tv bij Countdown. Later, toen ik 15 was, werd ik fan van Bros. (hahaha)
Yes! Ik was helemaal in love with Donnie! Ik heb nu zelfs nog cd's in mijn auto om mee te blèren! "Step by step! Oeh Baby!"
Brad Pitt ( 501 levis reclame, daar begon het mee) en Johnny Depp ( 21 jumpstreet) Heel even take that, maar ik vond mezelf al snel te oud,
Er was toch laatst nog een politieserie op tv met Donnie Wahlberg? Ik vond hem ook wel leuk, en Marky Mark ook haha