Hallo allemaal, Via deze weg wil ik mij aan jullie voorstellen, mijn naam is Marzi, 37 jaar en nu 5 weken zwanger. Wij zijn sinds februari van dit jaar bezig en 4 rondes later is het raak. Ik had dit totaal niet verwacht en zag ons al het medisch circuit in gaan mede ook omdat een vroege overgang veel voorkomt in mijn familie. Gelukkig en dankbaar ben ik dat dit niet hoeft. Ik heb een zoon van 12 jaar uit een eerdere relatie, mijn huidige vriend heeft nog geen kinderen dit wordt zijn eerste kindje. Omdat er nog niks zichtbaar is en ik (nog) geen klachten heb gelooft mijn vriend het nog niet zo goed, hij kan het in iedere geval nog niet bevatten en is pas overtuigd als hij de echo heeft gezien is dit herkenbaar voor iemand? Ik heb mij aangemeld op dit forum om ervaringen te delen en gezellig te kletsen met mensen. Ik heb mij aangemeld voor moeders voor moeders en heb volgende week woensdag een gesprek. Omdat ik heel erg dankbaar ben dat dit geluk ons is gegund wil ik graag iets terug doen om vrouwen te helpen waarbij vruchtbaarheid niet vanzelfsprekend gaat. Groetjes Marzi