Ik had al ergens gepost, maar niet zo netjes om niet eerst even voor te stellen. Ik ben 30 (bijna 31 ) en 9 maanden geleden hebben mijn vriend en ik de knoop doorgehakt: wij willen heel graag een kindje van ons samen in ons leven. Ik zeg dat zo, omdat mijn vriend 10 jaar ouder is, en al 3 kinderen heeft uit zijn vorige relatie. Dat ligt allemaal best moeilijk, maar we doen ons best om er wat van te maken met zijn allen. De akelige scheiding heeft er helaas toe geleid dat de oudste geen contact wil met zijn vader (en al helemaaaal niet met mij natuurlijk!). De andere kinderen wonen niet bij ons, maar zoals je dat wel kent, 1 x in de 14 dagen. Heel gelukkig dat mijn vriend er nog eens voor wil gaan, maar als hij dat niet wilde had de relatie voor mij niet kunnen doorgaan. We hebben er dus heel bewust voor gekozen (net als natuurlijk iedereen die hier komt). Maar ja...het wil allemaal niet zo vlot gaan dus. Nou, dat was het eerst even. Groetjes Roos.
Poeh Roos dat is niet niks. Vreselijk lijkt me dit als ouder zijnde dat je kinderen je niet meer willen zien.. . Ik hoop voor jullie dat er snel n wondertje mag komen! Succes hiermee..
Bij ons dezelfde situatie, mijn vriend heeft ook al een dochter, hopelijk krijgen jullie samen een mooi lief beebje!
welkom en veel succes! hopelijk is het snel raak! mijn man heeft een dochter van 19 en een zoontje van 7. ik heb een zoontje van 3 nu zwanger van ons eerste kindje liefs kristy