Ik ben misha en ben er gister na 3 testen achter gekomen dat ik zwanger ben het is nog zo onwerkelijk en mooi.kan er nu helaas niet zo van genieten ben snotje verkouden
Welkom en gefeliciteerd! En ook gelijk beterschap helaas, brrr wat kun je je dan rot voelen he Heb je verder al last van kwaaltjes o.i.d., of wat was de reden dat je besloot te testen? (Aangezien ik in je onderschrift ongelukje lees) Hier ook een ongelukje, zouden deze maand gaan beginnen proberen zwanger te worden, maar blijkbaar wilde de beeb graag eerder bij ons komen.. En, hoe is het mogelijk, we gaan onze dochter Misha noemen. Hahaha
Dank je jij ook,en een hele mooie naam Nee helemaal geen kwaaltjes waar van ik dacht goh dat zou wel is zwanger kunnen betekenen het enige wat ik had was vorige week zaterdag dat ik zulke zere borsten had van de kou dat ik dacht ze knappen er af zo niet prettig Ik ben gaan testen om dat ik overtijd was en nog n test had liggen ik ben wel vaker laat, mijn cyclus is normaal 32dagen maar het is wel is voorgekomen dat het pas op dag 38 kwam maar had al n week het idee dat het nu wel is moest komen . Dus dacht ik gister ochtend laat ik is kijken en tot mijn grote verbazing na 10 sec zag ik een hele dikke vette positief verschijnen