hai lieve mensen even voorstellen... Mother of 2.. vragen.. en snakt naar tips!!!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Elsyadai, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsyadai

Elsyadai Lid

14 jan 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben alweer bijna een week ingeschreven en zag pas tot vandaag deze forum. wel zo netjes om me voor te stellen. Ik ben een moeder van 2 knappe prinsesjes. ;)

Nu na 6jaar willen wij graag een derde en hoop dat de ervarende leden van zwangerschapspagina mij een handje kunnen helpen, met de juiste tips...:(

spira
    Ik kan natuurlijk een topic plaatsen, maar waarom niet meteen toch:)?
    'vandaag had ik na het plassen bij afwegen lichtroze bloed, ik weet dat t innestelingsbloed kan zijn, alleen is de ding dus dat ik pas 2wkn geleden mijn spiraal heb verwijderd.
    daarna kwam langdurig bloedingen (wat normaal bleek te zijn;)).
    door de ontlading van lichaam en mn lichaam geen hormonen meer krijgt van de mirena al.
    Daarna 2 zwangerschapstesten gedaan en bleek niet zwanger!:):(

Mijn vraag voor alle (a.s)moeders of ervarende;

Kan ik dan toch zwanger zijn van 1 op de 1000?
    Is er een mogelijkheid dat de menstruatie gelijk viel met de bloedingen?
    En hoe kan ik eigenlijk mn ovulatie testen/berekenen als ik geen zekerheden heb wanneer mijn menstruatie moet beginnen.?
    wat ik dan niet weet, is/kan de innesteling (duiden op) een begin vd zwangerschap?
    wel heb ik last van zere tepels krampen in onder- buik/rug, zware benen. mijn buik is ontzetend opgezet erg emotioneel en mn darmen rommelen continu.

Misschien wil ik t gewoon te graag...:( maar toch, ik hoop goede adviezen en tips binnen te krijgen en julle mij een back-up kunnen geven.

liefs elsyadai ...

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welkom!
    ik zou je verder niet zo goed kunnen helpen met je vragen...
    miss dat er een topic over is? over spiraaltjes verwijderen en zwanger worden?

Deel Deze Pagina