Ben alweer bijna een week ingeschreven en zag pas tot vandaag deze forum. wel zo netjes om me voor te stellen. Ik ben een moeder van 2 knappe prinsesjes. Nu na 6jaar willen wij graag een derde en hoop dat de ervarende leden van zwangerschapspagina mij een handje kunnen helpen, met de juiste tips... spira Ik kan natuurlijk een topic plaatsen, maar waarom niet meteen toch? 'vandaag had ik na het plassen bij afwegen lichtroze bloed, ik weet dat t innestelingsbloed kan zijn, alleen is de ding dus dat ik pas 2wkn geleden mijn spiraal heb verwijderd. daarna kwam langdurig bloedingen (wat normaal bleek te zijn). door de ontlading van lichaam en mn lichaam geen hormonen meer krijgt van de mirena al. Daarna 2 zwangerschapstesten gedaan en bleek niet zwanger! Mijn vraag voor alle (a.s)moeders of ervarende; Kan ik dan toch zwanger zijn van 1 op de 1000? Is er een mogelijkheid dat de menstruatie gelijk viel met de bloedingen? En hoe kan ik eigenlijk mn ovulatie testen/berekenen als ik geen zekerheden heb wanneer mijn menstruatie moet beginnen.? wat ik dan niet weet, is/kan de innesteling (duiden op) een begin vd zwangerschap? wel heb ik last van zere tepels krampen in onder- buik/rug, zware benen. mijn buik is ontzetend opgezet erg emotioneel en mn darmen rommelen continu. Misschien wil ik t gewoon te graag... maar toch, ik hoop goede adviezen en tips binnen te krijgen en julle mij een back-up kunnen geven. liefs elsyadai ...
welkom! ik zou je verder niet zo goed kunnen helpen met je vragen... miss dat er een topic over is? over spiraaltjes verwijderen en zwanger worden?