Hallo allemaal, Ik ben Judith, 35 jaar en in verwachting van mijn 2e kindje (met mijn nieuwe partner). Zelf heb ik een zoon van 8 jaar, Kevin (vorige relatie). Mijn vriend heeft zelf 2 jongens (Levi 10 en Silvester 4) ook uit een vorige relatie. Ik ben 38 weken en 1 dag zwanger. Helaas, ligt hij/zij in onvolkomen stuitligging. Dat is vorige week vrijdag geconstateerd. Afgelopen maandag zijn we naar het ziekenhuis gegaan om het proberen te draaien. Maar , niet gelukt. Vast zeker vast staat, is dat ik in het ziekenhuis moet bevallen. Dat vind ik erg jammer, aangezien mijn zwangerschap heel goed verloopt, zonder kwaaltjes etc. De gynaecologe heeft de voor- en nadelen verteld van een normale bevalling en keizersnede. We zijn er nog niet helemaal uit wat we gaan kiezen, maar gelukkig heeft de gynaecologe niet gelijk gezegd dat ik het via een keizersnede moet gaan doen. Wie van jullie heeft al eerder een normale bevalling meegemaakt? Groetjes, Judith (BikkelJane)
Welkom en gefeliciteerd Ik hoop dat je ondanks de stuitligging toch nog kan genieten van de laatste daagjes!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes straks met de bevalling. Geniet nog van je laatste weekjes. Liefs wolly