hallo allemaal, vandaag aangemeld !

Discussion in 'Even voorstellen' started by nathalie88, Jan 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nathalie88

nathalie88 Actief lid

Jan 30, 2009
    279
    0
    0
    delft
    Hallo iedereen ik dacht ga me toch maar eens aanmelden, ik kijk vaak op de site en het is toch handig om met andere aanstaande moeders en vrouwen die al moeder zijn te praten over ervaringen plus steun te ontvangen als je je even alleen of down voelt!
    Ik ben nu 27 weken zwanger van een gezonde knul en ben zelf 20 jaar oud, allemaal wel erg moeilijk, ben zonder werk komen te zitten en word nergens aangenomen door mijn zwangerschap ( en teweinig ervaring )
    ben al een tijdje bezig met me ww wat niet wilt opschieten ( zit al 4mnd zonder geld waardoor ik aardig in de problemen raak ).
    Verder woon ik nog thuis waar het gewoon te druk is en geen plek, laat staan een kamer voor de baby!
    met 1 inkomen is het gewoon heel moeilijk om een huis te kunnen huuren in de omgeving delft, maar doe er alles om om wel iets te vinden ( ik geef niet op ).
    Dus het zit allemaal niet zo mee, verder blijf ik er de 1e keer kalm onder en de andere keer raak ik enorm in de stress en barst ik in huilen uit!
    Maar ik doe me best om alles te regelen, en misschien dat iemand nog een handige tip voor me heeft. . .
    verder heb ik hier nog een foto van me 20 wkn echo van me knappe knul :D

2. Wuppertje

Wuppertje Lid

Jan 14, 2009
    18
    0
    0
    Docente Engels
    Alphen aan den rijn
    Welkom op het forum! Ik heb helaas geen tip voor je. Ik vind het heel jammer voor je dat je in deze situatie zit. Iedereen wil natuurlijk een rustige zwangerschap. Hoe kijken je ouders er tegenaan?

Wuppertje

3. nathalie88

nathalie88 Actief lid

Jan 30, 2009
    279
    0
    0
    delft
    Dank je en ja indd erg jammer! maar ik zorg er wel voor dat het goed gaat komen voor me kleine ventje :)
    Mijn moeder was vanaf het begin al erg blij, vind het wel erg jammer dat alles zo moet gaan en kan helaas weinig voor me betekenen aangezien ze ook maar een minimum loontje heeft werkend in een supermarkt.
    Mijn vader was teleurgesteld en heeft een tijdje niets laten horen omdat zijn vriendin er erg mee zat omdat zij op dr 20ste ook zwanger was en weg heeft laten halen ( zij heeft geen kinderen ) wat ik ook geen reden tot die reactie vind.
    Mijn vader en zijn vriendin woonen in engeland en zie ik hooguit 3x per jaar, dus ik zit er niet zo mee dat van die kant die reactie komt ( mijn vader heeft ons gezin 10 jaar geleden in 1 klap verlaten en was in engeland gaan woonen, dus van de 1 o pandere dag opeens weg ( waarna hij ons achter liet met 10duizende euro's schuld )
    De laatste keer dat ik mijn vader zag was met oud en nieuw en hij was bezorgd om me maar vond het toch wel leuk waarop hij weer iets egoistisch zei van : nu voel ik me zo oud ( dus denk dat dat de reden is dat hij er niet zo blij mee was )
    Het geeft niet dat je geen tip heeft daar heb ik me niet perce voor aangemeld ( het zou natuurlijk wel mooi meegenomen zijn :p )
    Ik vind het gewoon fijn om me verhaal kwijt te kunnen !

4. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Welkom, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopenlijk komt alles toch snel goed.

5. 4days

4days Niet meer actief

Welkom hier, en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik begrijp wel een beetje hoe je je voelt. Ik was vorige jaar ook 20 en opeens zwanger. En ik zat ook een beetje in de knoei, want ik deed nog een opleiding enzo. Ik woonde dan wel al met mijn vriend samen, maarja wel in 1 klein kamertje, een studiootje, dus dat schiet ook niet op. Daar zitten we nu trouwens nog steeds, gelukkig gaan we over 2 weken verhuizen. Het is inderdaad erg lastig allemaal woning zoeken, financieel alles rond krijgen... Het valt niet altijd mee. Gelukkig krijg je er wel ook heel veel moois voor terug! Ik zou mijn kleine kereltje nu voor geen goud meer willen missen! :D

Misschien kan de vader van het kindje jullie ook financieel ondersteunen. Weet niet of je nog met hem samen bent? Maarja hij is en blijft natuurlijk de vader, hoe dan ook.

Mooie echo trouwens, knap kereltje idd! ;)

6. nathalie88

nathalie88 Actief lid

Jan 30, 2009
    279
    0
    0
    delft
    Dankje !
    Ja idd is wel een soortgelijke situatie ik zit eigelijk ook op een kamertje (waarschijnlijk alleen een stukkie kleiner dan de jouwe haha)
    Ik ben wel weer samen met de vader, we hadden vaak ruzie maar ondankt alles is hij altijd aan mn zijde geweest (ik was nogal roekeloos laten we het daarop houden :p )
    Maar het probleem zit namelijk zo hij is 1jan pas 18 geworden dus verdient niet zoveel. .
    en een huisje huuren met zijn inkomen is heel moeilijk.
    Idd een hoop tegenslagen maar voor wat hoort wat, ik heb gewoon constand in mn achterhoofd dat dit voor me kleine ventje is en dat geeft me weer kracht om alles te regelen.
    Ik kan me inderdaad voorstellen dat als ie er is dat je een leven zonder je kleine niet meer voor kan stellen!
    Beter dat je over 2wkn gaat verhuizen, de ruimte kan je idd dan zeker wel gebuiken dat geeft je ook wat meer rust.
    Leuke foto trouwens mooi ventje!

7. 4days

4days Niet meer actief

Tnx! :)
    Pff jah kan me voorstellen dat het lastig is met 1 laag inkomen... Hebben jullie je al ingeschreven bij een woningbouwvereniging? Want dat ik waarschijnlijk de enige plek waar je iets betaalbaars kunt vinden...
    Trouwens toen ik erachter kwam dat ik zwanger was ging het net ff k*t tussen mij en mn vriend en woonde ik weer ff bij mn ouders... :rolleyes: Ook niet echt handig dus... Maarja bij ons is het wel goed gekomen dus er is nog hoop ;) hihi.

(trouwens ik zit hier met een aantal andere meiden van onze leeftijd in het topic tienermoeders, is daar erg gezellig. Misschien kun je ook eens komen kijken ;) )

Groetjes, Cossy!

8. 4days

4days Niet meer actief

Tnx! :)
    Pff jah kan me voorstellen dat het lastig is met 1 laag inkomen... Hebben jullie je al ingeschreven bij een woningbouwvereniging? Want dat ik waarschijnlijk de enige plek waar je iets betaalbaars kunt vinden...
    Trouwens toen ik erachter kwam dat ik zwanger was ging het net ff k*t tussen mij en mn vriend en woonde ik weer ff bij mn ouders... :rolleyes: Ook niet echt handig dus... Maarja bij ons is het wel goed gekomen dus er is nog hoop ;) hihi.

(trouwens ik zit hier met een aantal andere meiden van onze leeftijd in het topic tienermoeders, is daar erg gezellig. Misschien kun je ook eens komen kijken ;) )

Groetjes, Cossy!

9. nathalie88

nathalie88 Actief lid

Jan 30, 2009
    279
    0
    0
    delft
    Geen dank ;)
    Ja erg lastig, maar vandaag kwam me vriend met een leuk nieuwtje.
    Hij zag in de krant een advertentie voor een baan in den haag waarop hij gelijk heeft gereageerd en raad het eens. .
    Hij mocht gelijk vanavond komen proef draaien, dit is dan een extra baan voor op vrijdag en zaterdag nacht van 11 tot 7, dus dat is toch wel ff lekker met dat extra geld erbij ( ik hoop alleen dat ie dat volhoud )
    Ik sta al meer dan een jaar ingeschreven bij woonnet-haaglanden maar ik sta gewoon teslecht, de wachtijd hier in de omgeving staat tot 2 a 3 jaar.
    Ik ga maandag gewoon proberen bij maatschappelijkwerk ( en als die niet kunnen maatzorg ) of hun kunnen langskomen om een rapport te schrijven dat de woonsituatie gewoon niet geschikt is voor een baby erbij, en dan kan ik dat rapport meesturen met me aanvraag voor een urgentie.
    Oww oke ik ga wel even een kijkje daar nemen bedankt!

Groetjes nathalie

10. Chantal78

Chantal78 Lid

Jan 28, 2009
    93
    0
    0
    Friesland
    welkom en ik hoop dat alles goed komt voor jouw en je kleine

Share This Page