Ik had al gepost en ben gewoon vergeten mezelf voor te stellen Waar zijn mijn manieren? Zullen de hormonen wel zijn Ennieweej... Mijn naam is Gerrina en ben 35 jaar. Getrouwd met Patrick. 31 jaar. Ze hebben me verteld dat je altijd moet trouwen met een jongere man. Misschien dat ie jou dan overleeft Ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met de pil en al die tijd nog niet raak geschoten. Ik zei hem dat als het deze maand weer mis is dat we dan es het een en ander laten onderzoeken. Bedoel, je weet maar nooit of iemand losse flodders schiet Maar nu, sinds vorige week krijg ik verschillende symptomen die ik in die anderhalf jaar nog niet heb gehad: Misselijkheid, dag en nacht. Veel boeren dus ook. Verandering in reuk en smaak. En volgens mij is mijn linker tepelring groter aant worden (maar dat blijft gissen. ik heb ze voorheen niet opgemeten ) Hoe dan ook... het is nog ff afwachten. Over een paar dagen kan ik testen. Maar die paar dagen lijken wel een eeuwigheid. De tijd kruipt werkelijk voorbij. Ik probeer met met andere dingen bezig te houden maar zoals je ziet valt dat niet erg mee
Hoi hoi Allereerst welkom hier. En wat spannend allemaal. Ik hoop dat ie nu raak heeft geschoten haha (zoals jij het noemt hihi) Ik zal voor je duimen en houd ons op de hoogte. Groetjes kim
welkom erg spannend zo te horen, nou houd ons op de hoogte he.. mischien is dat onderzoek dan wel helemaal niet nodig! Groetjes Annemarie
Stop maar met duimen allemaal. Ik ben vanmorgen helaas ongesteld geworden Zelfs 1 dag eerder dan normaal Ik voel me wel een beetje klote nu. Omdat ik nog nooit eerder symptomen heb gehad. Maar omdat die er nu wel waren ging ik er steeds meer in geloven deze keer. Die symptomen zijn er overigens nog steeds maar ik ben toch overduidelijk ongesteld. Geen twijfel mogelijk. Tijd om naar de huisarts te gaan denk ik Toch bedankt voor het duimen. Groetjes Gerrina
Hé, verdorie! En je had idd alle kenmerken! Vervelend zeg! Nu maar weer duimen voor de volgende ronde!! Succes weer Gr. Anouk