Ook ik kom me even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by Nikki75, Nov 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikki75

Nikki75 Lid

Nov 6, 2014
    8
    0
    0
    Goedenavond allemaal,

Ik kom me ook even voorstellen.
    Ik ben 30 jaar en eind juni gestop met de pil. We zitten nu in ronde 5.
    Zit nu op dag 31, vorige twee rondes netjes op 29 en 30 dagen, maar die ervoor 35, nog maar eventjes afwachten dus welke kant het op gaat. Het vervelende is dat ik iedere maand weer andere klachten heb rond mijn eisprong en nod, dus er is geen pijl op te trekken.
    Ik lees al wel een tijdje mee, maar vond het toch tijd worden om me te registreren. :)

Groetjes

2. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    Hey welkom!

Dus een spannende paar dagen voor jou!
    Ga je wel binnenkort testen of wacht je minimaal de 35 dagen af?
    Hoop voor je op een positieve test!

3. Nikki75

Nikki75 Lid

Nov 6, 2014
    8
    0
    0
    Dankje voor je lieve berichtje. Ik wil dit weekend gaan testen.
    Heb iedere maand weer andere "klachten" en daarom geen idee of het wel of niet raak is. Afgelopen twee weken wel erg moe en al een geruime week een soort spierpijn rond mijn bekken en in mijn bovenbenen, maar dat hoeft ook niets te zeggen. Zijn bezig voor de eerste en tot nu toe nog niet begonnen met ovulatietesten of temperaturen. Ben benieuwd hoelang ik ook hierin mijn geduld kan bewaren :D

4. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    Zo super spannend zeg!
    Mag ik je 2 tips geven?
    Als je gaat testen die van kruidvat 2 voor 5 zijn hier op de website het meest populair! Ik heb hem ook gedaan 3 dagen voor me verwachte menstruatie (nod) en hupatee 😊
    Ovulatie testen zijn mega goedkoop van de action maar zolang je het geduld heb zou ik er echt mee wachten! Het is fijn om te weten wanneer je ovuleert maar vaak komt er dan mega druk op! Haha zo van we moeten nu!! Hihi dus geniet nog effe lekker!

5. Asuka

Asuka Niet meer actief

Welkom en veel succes met testen Nikki! Spannend!

Share This Page