En nóg een nieuweling!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Enthusia, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enthusia

Enthusia Niet meer actief

Hoi hoi, Enthusia hier! Na heel wat geGoogled te hebben op zwanger-gerelateerde onderwerpen, heb ik toch maar besloten om een account op dit forum aan te maken. Het heeft lang geduurd voordat ik "bijdraaide": mijn kinderwens was jarenlang "non-existent" geweest. Nare gebeurtenissen in mijn jeugd waren de oorzaak dat ik jarenlang tegen mijzelf zei: "Ik wil geen kinderen, hell no!". Waarom ik dat toen niet wilde?

- Ik vond mezelf geen mama-figuur, had niet het idee dat ik het ooit zou aankunnen, zeker aangezien ik een hoogsensitief persoon ben.
    - Mijn pijngrens is nog lager dan het NAP (Normaal Amsterdams Peil). Ik heb 1x zonder ibuprofen gezeten toen ik 'Shark Week'-buikkrampen had en de pijn was zó erg, dat ik ging overgeven. Vanaf dat moment werd ik nóg angstiger voor pijn en dacht ik nog steeds: "Kinderen? Hell no!"

Maar na heeeel lang nadenken en alles heel goed te hebben besproken met mijn partner - welke ook wat angsten bij mij heeft weg kunnen nemen - durf ik het aan om dit jaar aan onze kinderwens te beginnen... Met behulp van dit forum en al jullie adviezen hoop ik wat wijzer te worden! :)

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Welkom Enthusia, wat een enthousiaste (see what I did there?) voorstelpost! :D Fijn dat je je angsten hebt kunnen overwinnen met behulp van je lief. Ik wens je veel meekletsplezier en heel veel succes op jullie reis!

3. Enthusia

Enthusia Niet meer actief

:D Hihi, dankjewel!! :D

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Welkom!