ik ben vandaag 41 weken en 2 dagen overtijd en ben het behoorlijk zat maar ben vanmiddag naar de gyn. geweest en hij heeft mijn dag toch weer een goed gemaakt want had ondanks opname van vlede week dinsdag en woensdag geen resultaat door de gel maar nu heb ik dan eindelijk 1 cm ontsluiting en ik mag me morgenochtend om 7.30 melden voor opname /inleiding. mijn vliezen worden gebroken en ik krijg infuus dus morgen is onze dochter er ik ga nog even genieten met me mannetje van onze laatste dag met z'n tweeén want vanaf morgen zijn we dan eindelijk met z'n drieeén ..........nou ik hoop dat ik jullie snel kan melden hoe het ons is vergaan en voor alle andere overtijders heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeellllllll succes en sterkte......
de kleine zal er inmiddels wel zijn dus bij deze van harte gefeliciteerd met de kleine.. alles een beetje meegevallen? succes meid, wel lezen het wel van je..
Ik hoop dat het inleiden meteen succes heeft en dat je nu je kleintje hebt of misschien nog wel bezig bent...Maar veel succes en geniet van je meisje!