Hair donut, ervaring?

Discussie in 'De lounge' gestart door Child, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    Je schijnt t ook met een sok te kunnen doen. De teen eraf knippen en dan opstropen. M'n leerlingen deden dat iig.

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Gebruik hem bij Eef voor haar balletknotje :)

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik vind het super maar ik heb zo'n grote bos haar dat het niet meevalt om netjes te maken/houden.
    Zijn ze er ook in het heel mini? Ik wil het graag voor mijn dochter..

4. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik zag heel veel verschillende maten bij H&M liggen
    Dames | Accessoires | H&M NL

5. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Die ziet er mooi uit
    Maar heb niet zulk lang haar en ik heb lagen....

6. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

25 mrt 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Dat vind ik er echt leuk uit zien! Alleen ik vraag me af, kan het ook als je dun, krullend haar hebt?:(

7. maffedoo

maffedoo Actief lid

6 dec 2011
    301
    0
    16
    ergens
    Een jaar of 10 terug gebruikte ik dit ding ook. DRAMA!!! maar als ie dan goed zat, was het ook goed...had er soms wel 4 elastieken -soms postbode elastieken- omheen zodat ook mijn overige haar niet zichtbaar was...daarna nog een " witte nike " zakdoek omheen...de boel strak aantrekken en klaar was ik...Mijn moeder heeft me toen best vervloekt want het was elke morgen een drama in huis omdat m'n haar niet goed zat.

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bedankt voor de link! Ga 't ook eens zo proberen, kijken of dat minder frustraties oplevert :p

9. minimi8

minimi8 Lid

5 sep 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem ook. Vind hem erg fijn. Ik heb dan ook redelijk lang haar. Al heb ik er ook vaak ruzie mee omdat er dan nog donut uitkomt ipv haren ;) Ik draag hem veel naar sollicitatiegesprekken, staat erg netjes.

10. Sweety88

Sweety88 Actief lid

14 sep 2012
    160
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    Ik heb hem ook, staat superleuk en blijft goed zitten. Maar het is mij nog niet gelukt hem zelf in te brengen. Heb altijd een vriendin nodig die hem er fatsoenlijk in doet, als ik het doe is het niet netjes genoeg en wordt ik helemaal chagrijnig 😄 zelfs met driedubbele elastiekjes eromheen

11. Samama

Samama Niet meer actief

Hahaha ik kom er nu pas achter waarvoor dit dus bedoeld is!
    Ik dacht dat het een elastiek was die je om je knot kon doen (mijn dochter en ik vonden het al raar dat hij niet bleef zitten).

heb het vanmorgen uitgeprobeerd. Het zit nog niet super strak maar dat komt vast wel door veel oefenen.

Deel Deze Pagina