Je schijnt t ook met een sok te kunnen doen. De teen eraf knippen en dan opstropen. M'n leerlingen deden dat iig.
Ik vind het super maar ik heb zo'n grote bos haar dat het niet meevalt om netjes te maken/houden. Zijn ze er ook in het heel mini? Ik wil het graag voor mijn dochter..
Dat vind ik er echt leuk uit zien! Alleen ik vraag me af, kan het ook als je dun, krullend haar hebt?
Een jaar of 10 terug gebruikte ik dit ding ook. DRAMA!!! maar als ie dan goed zat, was het ook goed...had er soms wel 4 elastieken -soms postbode elastieken- omheen zodat ook mijn overige haar niet zichtbaar was...daarna nog een " witte nike " zakdoek omheen...de boel strak aantrekken en klaar was ik...Mijn moeder heeft me toen best vervloekt want het was elke morgen een drama in huis omdat m'n haar niet goed zat.
Ik heb hem ook. Vind hem erg fijn. Ik heb dan ook redelijk lang haar. Al heb ik er ook vaak ruzie mee omdat er dan nog donut uitkomt ipv haren Ik draag hem veel naar sollicitatiegesprekken, staat erg netjes.
Ik heb hem ook, staat superleuk en blijft goed zitten. Maar het is mij nog niet gelukt hem zelf in te brengen. Heb altijd een vriendin nodig die hem er fatsoenlijk in doet, als ik het doe is het niet netjes genoeg en wordt ik helemaal chagrijnig 😄 zelfs met driedubbele elastiekjes eromheen
Hahaha ik kom er nu pas achter waarvoor dit dus bedoeld is! Ik dacht dat het een elastiek was die je om je knot kon doen (mijn dochter en ik vonden het al raar dat hij niet bleef zitten). heb het vanmorgen uitgeprobeerd. Het zit nog niet super strak maar dat komt vast wel door veel oefenen.