Ik zat vanmorgen op internet te surfen en toen kwam ik de baby plankalender tegen. Dit is een nieuw product en is blijkbaar geintroduceerd op de 9 maandenbeurs (maar daar ben ik niet geweest). De kalender kost 19,95 euro en ziet er leuk uit. Op www.hipenhot.nl (daar zag ik 'm) is nu een actie dat je een kortingscode krijgt en dan is ie 2 euro goedkoper. (Je kunt 'm ook winnen daar!) Je zou het als zwangerschapsdagboek kunnen gebruiken zeggen ze. Ik vraag me alleen af of dat handig is. Wie heeft 'm in gebruik en is enthousiast (of niet)? Of wie heeft het gezien op de 9 maandenbeurs en wat was je indruk? Voor ik er geld aan uit ga geven
nee, ikke niet. Lijkt wel wel een leuk ding. Maar mijn zus heeft laatst ook een agenda gekocht en die leek sprekend op deze. Ik zou even naar de boekhandel gaan als ik jou was.
Ik had deze vraag ook op het forum van zwangerworden.nu uitgezet, en daar heb ik 2 heel enthousiaste reacties gekregen van meiden die 'm na de 9 maandenbeurs hadden gekocht. Dus denk dat ik 'm zo ff ga bestellen via die kortingscode van hip & hot. Dank voor jullie reacties (ook al kende niemand het dan )