Halloo, Een onderwerp wat misschien totaal niet thuis hoort op dit forum maar gelukkig is er de Lounge. Ik ben eens benieuwd of mensen ervaring hebben met extensions. Ikzelf heb vrij dun haar en vond het wel leuk om extensions te zetten. Omdat ik niet wilde dat , na het dragen ervan , ik helemaal geen haar meer overhad heb ik gekozen voor de microring extensions. Deze heb ik gisteren laten zetten en ik weet niet of ik er nou tevreden mee ben. Het haar is erg mooi maar gisterenavond , 5 uur na het zetten , had ik al 4 plukjes in mijn handen. En vanmorgen weer 2. Ik wist dat dat mogelijk was door mijn dunne haar dus dit is verder mijn probleem. Net even goed gevoeld en de rest zit wel goed vast. De extensions had ik niet zo in mijn hand maar waren uitgezakt zeg maar , waardoor mijn eerste reactie was : Ik trek ze eruit! Nu las ik ergens dat je deze weer omhoog kunt schuiven zelf maar nergens is uitleg te vinden hoe ik dit dan moet doen. Hebben jullie enig idee hoe ik deze zelf omhoog kan schuiven? Misschien is het leuk om tevens ervaringen te delen Groetjes Jacq!
Waar ik ze heb laten plaatsen niet. Als je zelf wat dikker haar hebt blijft deze methode goed zitten. Ik heb ze laten zetten bij Longhair-dream in best. Heb nu extensions in van 65cm. Op haar website staan de prijzen
Als je extension nog om je haar zit dan kan je je eigen plukje haar vastpakken en zo het kraaltje omhoog duwen, tot iets onder de hoofdhuid en deze dan dichtknijpen met een platbek tangetje.
Heb je toevallig een foto van het resultaat. Vind het nl heel goedkoop dus zou ik ook wel willen, alleen staan er geen 'echte' resultaat foto's op haar site.
Dan zijn ze echt niet goed gezet hoor, als ze zo snel al uitzakken. Ik heb ook jaren extensions gehad omdat ik ook dun en fijn haar heb, maar als het er bij na 1 dag zou afglijden zou ik zeker terug gaan. Ik heb het trouwens bij Beauty by Roos gedaan. Had ik een abbo, gewoon iedere maand een vast bedrag een jaar lang betalen en dan kreeg ik 3 keer nieuwe extenions, ideaal!!!!
Bij deze raad ik iedereen af om bij deze mevrouw extensions te laten zetten. Inmiddels heb ik ze 4 dagen in en zijn er inmiddels ruim 20 uit. Voor mij is dit de eerste keer en ben er daarom misschien wel meer dan zuinig op. Ik heb haar gemaild en ze wilt me een bedrag van 150 euro terug geven , mits ik haar de extensions opstuur of ze eruit laat halen bij haar. Mijn haar heeft een oranje gloed van het ontkleuren maar toch als we even rekenen vraagt ze voor wat knipwerk - verven en een balmain borstel + conditioner en shampoo 150 euro. Omdat het haar oranje kleurt , wat ik overigens daar al meldde maar zij vertelde dat dit niet het geval was , heb ik haar gemaild dat ik dit wel erg prijzig vond. Het antwoord was : En wat denk je wat een tijd het mij heeft gekost???? Ik moet ze nu eruit laten halen en er andere in laten zetten , wat zo een erg duur grapje word. Ze reageerd nu niet meer op mijn mail en tevens heeft ze de advertentie van marktplaats verwijderd. Voel me behoorlijk genaaid nu.
Ik draag al jaren hair extensions. Als ik je mag adviseren dan zou ik z.s.m. terug gaan om ze terug te laten plaatsen. Zelf heb ik echt van alles geprobeerd. Flip- in, weave, clip in, echt haar, nep haar. Noem maar op. Nu heb ik al 1,5 jaar wax extensions en ik ben daar toch het meest tevreden over. Als ze goed worden gezet en je vervangt ze op tijd is er niets aan de hand. Misschien is dat ook het overwegen waard voor jou .
Ooe dat is knap lullig dan! Zou me idd erg grnaaid voelen. Mischien een tip voor de volgende keer; ga niet voor het goedkoopste, mits het een kennis van je is ofzo. Extentions zijn gewoon knetter duur dus als het voor een klein prijsje wordt aangeboden kun je het liever laten gaan
Ik heb zelf ook 2x extensions gehad en mijn haar is er nooit dunner van geworden ondanks ze er met waxjes in waren gezet, de eerste keer had ik extensions van super kwaliteit en ze bleven er werkelijk ook superlang inzitten en het kostte me een fortuin, maar vorig jaar had ik er weer wat in laten zetten en deze keer stukken goedkoper, maar dat was ook meteen de laatste keer! wat een troep zeg dat haar en ze waren er ook zo weer uit. Voor de volgende keer wellicht een tip en ook voormezelf natuurlijk haha nooit meer besparen op extension en wil je ze laten zetten, zoek een goede kapper. besparen op extensions ben ik wel achter gekomen dat goedkoop is duurkoop! Groetjes Debby.
Nou , Het enige wat ik nog van haar wil is de helft van mijn geld terug. Dit vind ik niet meer dan normaal! Ik zei al toen ze bezig was , er zit een oranje gloed over mijn haren. Maar volgens haar was dit niet het geval. En toch valt het mij op als ik in de spiegel kijk en vooral als ik onder de douche vandaan kom. De extensions wilt ze terug , misschien kan ze er nog iemand anders mee verzieken. Gisteren begonnen ze ook nog eens pijn te doen doordat de tips bovenaan in mijn hoofdhuid staken! Gevalletje van "tever doorgeschoven". Ik vroeg haar ook toen ze bezig was of ze veel klanten had. Hierop was het antwoord : 1 per week maar voor controle komen ze nooit terug en toen begon ze te lachen. Kan me nu heel goed voorstellen waarom. Ik heb ze er inmiddels zelf uitgehaald en het zou niet schadelijk voor je haar zijn. Nou ze zijn wel degelijk zo verkeerd gezet dat ik dus wel schade aan mijn haar heb. En dan beweerd ze al ruim 20 jaar ervaring te hebben. Ik geloof er helemaal niets van. Gisteren wat gemaild met haar en op den duur werd ze nog behoorlijk associaal ook in mijn ogen. Zo ga je niet met je klanten om als je het mij vraagt. Zal eens wat citeren!! Het begon nog vrij normaal : "Als je de haren terugstuurt, of als ik ze eruit moet halen. wil ik je wel 150 teruggeven" Hierna kreeg ik het volgende : "Je was kwijt 45 aan producten van balmain. dubbele kleuring, 25 ontkleuren en 25 verven 10 highlights. En wat denk je van de extensions en alle tijd. wat me dat allemaal gekost heeft. 20 euro kleuren is voor kort haar" Toen brak al mijn klomp! Prijzen voor "tijd" staan echter niet op haar website en het heeft mij ook enorm veel tijd gekost. Ze was mijn haren aan het "wassen" in zo'n wasbak die de kapper ook heeft maar dan op wielen. Echter had haar moeder er even van te voren aan zitten draaien waardoor die bak los was gaan zitten. Natuurlijk kiepte die hele bak om toen ze bezig was en was ik inmiddels zeiknat. Maarnee , eerst werd de vloer schoongemaakt en kreeg ik niet eens een handdoek of iets aangeboden Maargoed , Ik had haar gestuurd dat ik akkoord ging met de 150euro maar of dit via bankieren overgemaakt kon worden. Ik zag het namelijk niet zitten om weer helemaal daarheen te rijden om die futloze dingen terug te brengen en ik mocht ze immers opsturen. Krijg ik ineens het volgende : "Voorstel 1 heb je afgewezen. Ik heb een voorstel, je betaald het verven + produkten. De helft van 1,50 x 129 : 2 = 96,75 Ik zal er 100 van maken. Dit bedrag kun je ontvangen na terugsturing van de 129 haarstrengen. Dus ja of nee. Voorstel 1 is van de baan. Ik ga er niet meer tijd aan spenderen" Ik heb haar terug gestuurd dat ik zo niet behandeld wil worden en waar gevraagd waar zij heeft gelezen dat ik niet akkoord ging met het voorstel. Toen ik in tussentijd keek op marktplaats was haar advertentie verwijderd. Dit wekte argwaan en ik heb haar gestuurd dat ik ze er onmiddelijk zelf uit ging halen en ze kom brengen omdat ik anders mijn geld misschien helemaal niet terug ziet. Bij mij wekte het nogal argwaan , dat verwijderen van de advertentie. En mijn vriend zei al : We sturen niets op want dan lacht ze helemaal!! Ze wist dat ik ze eruit ging halen , omdat ik niet normaal over straat kan en ze echt pijn gingen doen. Ik heb gewoon wondjes achterop mijn hoofd. Terwijl ik onder de douche stond kwam deze binnen : "Stuur eerst maar een foto door" Tja dat is makkelijk gezegd , had er bijna alles al uitgehaald. En dit wist ze dus volgens mij is ze bezig allerlei smoesjes te verzinnen. Ik heb haar 2 foto's gestuurd met vlecht en met los haar. Los was het gewoon niet te dragen. Nogmaals gemeld dat ik ze eruit had gehaald en wanneer ik ze kon komen afleveren voor 150euro. Maar natuurlijk ontvang ik nu geen reactie meer. Ik wacht het af vandaag. Ik ben altijd voor iedereen aardig en maak nooit ruzie. Maar deze dame heeft mij echt verder dan het kookpunt en als ze niet reageerd dan sta ik wel bij haar op de stoep. Overigens is deze dame 42 jaar !!! Ik neem aan dat je dan wel normaal kunt communiceren. Vind het echt walgelijk BAH BAH.
Ik zou dus niet afwachten maar gewoon naar haar toe gaan en je geld terug eisen, niet eens de helft maar alles. Niet eerder weg gaan voor je je geld terug hebt.
Ja wat dat betreft ben ik een zacht gekookt eitje. Maar dit zou ik eigenlijk wel moeten doen. Aan de andere kant ben ik in staat om te zeggen : Zak in de *piep* met die 300euro maar dan zal mevrouw wel heel hard lachen.
He maar ik kwam bij zo een door de ramen naar binnen! Kom is op zeg!! Wel heel makkelijk verdienen zo voor madam! En dan die mailtjes die je terug krijgt en meteen een advertentie die verwijderd word beloofd niet veel goeds! Dus ik stapte mn auto in en reed erheen. We prate wel even over flinke haffel geld.
Dat zou ik dus echt niet doen want dan '' wint '' zij. Ik zou sowieso ook dreigen met slechte reclame maken, gewoon even hoofd omhoog en je geld terug eisen. Zijn het nou een paar tientjes dan zou ik het ook laten gaan maar reken eens om naar guldens wat je weg zou gooien als je het zo zou laten.
Ik heb een aantal keren extensions gehad en kostte mij 200 incl plaatsen en borstel shampoo... Dit waren so cap extensions en gewoonweg prachtig gedaan!!! Als er ook maar 1 uitviel wat dus niet het geval was kwam ze direct terug!! Wel kwam ze 1 keer bij mij terug als service omdat de kapster die een proefkapsel voor mijn trouwdag toen deed even fijn ineens de schaar erin zette!! En extensions mag je naar ik weet alleen snijden!! Vervolgens vorig jaar dacht ik laat ik weer eens extensions plaatsen had alleen geen 200 dus via vakantieveilingen kon ik terecht bij een of ander beauty shop in Gouda nou NOOOOOOOOOIIIITTTTT meer!! Ik had een verfvlek en het zag eruit alsof de ratten eraan gevroten hadden!! Mail verstuurd maar nooit mijn geld terug gekregen ik kon terug komen en ze eruit laten halen en nieuwe krijgen nou ik echt nog steeds!!!! Dus hopla de auto in en je geld terug eisen wat een gek zeg!!