Hair Extensions

Discussie in 'De lounge' gestart door Jacq84, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb van Balmain matten gehad toen ik in de kapsalon werkte. Alleen heb ik vrij dik haar en eerst 8 matten nodig (alleen voor de achterkant zijkant zaten nog zown 40 losse).
    Dit kwam mede omdat ik een Bob had en je anders de overgang bleef zien. Toen mijn haar langer was had ik 5 matten nodig en losse voor de zijkant.
    Dit heb ik ongeveer 1.5 jaar gehad en toen was mijn eigen haar mooi lang en scheelde het een paar centimeter en heb ik ze er uit gelaten. Ik heb die matten dus om de 8 weken ongeveer terug laten plaatsen.
    Wat ik al zei ik werkte in de kapsalon de baas had net allemaal cursussen gedaan en ik was soort voorbeeld voor in de salon. Heb 1 keer het haar betaald meer niet omdat ik daar werkte.
    1 keer is er een los gegaan en hing er dus een mat los , en als ik ze ipv 8 bijvoorbeeld 12 weken inhield (door vakantie of zo) gingen de matten in elkaar klitten (niet het haar) maar dat was alleen toen ik zoveel matten had omdat ze natuurlijk dicht op elkaar zaten.

Nou en toen begon de drama ik ging aan de losse extensions. Nooit van mijn leven dat ik dit nog doe. De eerste keer heb ik zitten janken want ze zaten helemaal in de knoop. Ik kon nog net me eigen haar houden want de schaar kom er anders in. Het haar was stro en ik heb altijd de bontjes los gemaakt van elkaar en ik kamde me haar veel ook goed stevig. Naja die er uit was van merk so cap. Maar nu blijkt dat die blonde vaak klit e.d.
    Ook de dure heb ik gehad naam even kwijt indian gold geloof ik. Haar was stuk mooier maar ik blijf in de kleur blond het niks vinden.

Toen de ringen genomen haar was redelijk , maar ze gleden er gewoon uit net als bij jou. Dat terweil ik een dikke kop met haar heb. En niet stijl of iets dergelijks.

Uiteindelijk nog een weave laten zetten. Dit was mooi. Alleen ik ging ze er uit halen (deed ik zelf draadjes doorknippen deed vriend en de vlechtjes er uit halen) en mijn haar was zo vies , zo vet allemaal troep er in en geloof me ik waste het echt goed. Ik vond het geen fijn idee dus ook dat niet meer voor mij.

Nou toen was ik er klaar mee. Ik heb het altijd goed laten zetten ( ik bedoel goede merken , echte kapsalon veel betaald dus)

Toch denk ik dat er wel weer Balmain matten komen alleen verloopig niet ;) eerst even goed sparen. Dan ga ik terug naar waar ik gewerkt heb.

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Oh en ieder die beweert dat je haar niet naar de *piep* gaat van losse extensions zijn gek. Iedereen die ik spreek iedereen in me omgeving die ze hebben zegt dat hun haar er dun van is geworden!!

3. mama90

mama90 Niet meer actief

Ik heb al 3 jaar wax extensions en mijn haar is nog net zo dik ;) Als het er goed word ingezet EN uitgehaald is er niets aan de hand.

4. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Via marktplaats ze heet Nikita echt een top meid!!
    Uit Zoetermeer ze komt bij je thuis maar weet niet waar jezelf woont

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland

Hier bij mij is iedereen overgestapt naar weave zelfs de die hards die ik niet anders ken als met extensions (echt al jaren ).
    Bij mij is het nooit opgevallen maar ik heb een giga bos , maar hun merken echt verschil nu ze al tijden weave gebruiken.

6. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Willen jullie eens voor mij kijken.
    Heb haar net voor de laatste keer een mail gestuurd met o.a het negatieve reclame verhaal & dreiging met de belastingdienst.

Heb even op haar website gekeken en als ik ergens op klik moet ik heb ik
    een wachtwoord en admin naam nodig?!
    Volgens mijn vriend betekend dit dat de website verwijderd is?
    Is dit bij jullie ook het geval.
    Ben haar nu aan het bellen maar ze neemt niet op.
    Sta er morgenavond op de stoep.

http://www.longhair-dream.nl/

7. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Ja ik ben van mening ook dat je haar er echt wel van naar de piep gaat als je het continu blijft plaatsen eruit plaatsen eruit...
    Maar sporadisch doen moet kunnen

8. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Thnx voor jullie oppeppers...
    Hou het niet meer dus zit in de auto.
    Wil mn geld terug!!

9. miss mexx

miss mexx Actief lid

26 feb 2013
    412
    0
    0
    werkt hier ook niet....

10. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hou ons op de hoogte !! Ben benieuwd succes!!

11. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Ik moet ook wachtwoord etc invullen..!!

Kick some ass girl!! :D

12. mama90

mama90 Niet meer actief

Ik heb allerlei maniere geprobeert, ook weave en ook met dat lijmen, clip ins etc.. nou wat een ramp, vooral zon weave echt smerig. Ik blijf mooi bij m'waxjes haha

13. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Hier ook wachtwoord invullen! Aanpakken die handel want zo ga je dus echt niet met mensen om! Zet m op meid!!

14. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Nou , Ik ben ook weer terug!

Stond er aan te bellen maar de deur ging niet open.
    Had al besloten niet weg te gaan voor ik ze gesproken had.
    Maar uiteindelijk kwam haar vader aangelopen en werd ze geroepen.
    Weet zeker dat ze me vanaf boven gezien had want ze kwam uit een kamertje geslopen.

Gelijk asociaal met de deur in huis gevallen en gezegd dat ik mn geld terug wou.
    Natuurlijk begon haar vader zich ermee te bemoeien dat ik maar een rechtzaak moest beginnen en mijn geld niet terug kreeg.

Heb maar gezegd dat ik dit niet zover wilde laten komen en ook gevraagd "Vind je het zelf niet vreemd dat je gelijk je website uit de lucht haalt"
    Waarop ze beide vertelden dat ze niet op negatieve reacties zaten te wachten.

Wat ik nogal vreemd vind want als je echt GOED bent in extensions zetten en er is eens een klant die het tegenvalt dan hoef je niet gelijk je website uit de lucht te knallen , maargoed :(

Volgens haar was mijn haar niet oranje maar had het meer een gele gloed dus was het terug gekleurd , ook vreemd binnen 5 dagen :p

Hierop melde haar vader dat ik 150 euro terug kon krijgen maar hier was zij het niet mee eens want Tja de belastingdienst en Negatieve reclame was haar reactie met een klapperkin.
    Ik had natuurlijk een mailtje gestuurd en gedreigd met de belastingdienst.

En toen stond ze de extensions uit te rekenen.
    Dat was 193 euro blablabla.
    Heb ik gezegd dat het dan heel simpel is :
    Mevrouw wilde de extensions terug dus heb ik recht op 200 euro.

Nou die kreeg ik dan met pijn en moeite en ze wilde het nog op papier laten zetten ook , maar ik ga geen poppenkast lopen spelen..Kom nou!

Met de 200euro kan ik wel leven omdat ik ook Balmain producten van haar heb gekocht en ze mijn haar heeft "geverfd".
    Aangezien haar vader zich er mee bemoeide dacht ik beter iets dan niets:).

Balmain producten waren 45euro bij elkaar dus steek die 55euro maar in een gat waar het licht niet schijnt :cool:
    [ Excuus Excuus haha ]

Maar ik ga wel degelijk iedereen afraden om daar extensions te zetten en over de belastingdienst zal ik ook een nachtje slapen.
    Want ik voel me nog steeds behoorlijk belazerd en van zulke mensen hou ik niet.

Op naar de wax-extensions en hopen op een betere ervaring haha.

15. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0

Goed gedaan!!!!!!!!!! En nu toch slechte reclame maken vind ik ;) maar dan als men ervaringen vraagt :p

16. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Hoppa zoo jaa!!!

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Goed gedaan! Als iedereen dit zo deed was ze snel 'out of business'. Ze mag nog blij zijn dat je het hier verder bij laat.

18. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Nou idd!
    Nu snap ik wel dat ze haar klanten nooit meer terug ziet....
    Verder had ze nog nooit klachten gehad , alleen van mij.
    Nou als je daarvoor je website uit de lucht moet halen , yeah right.

Maar was wel blij met alle reacties.
    Gaf me nou net even wat extra girlll-power hahaha.

19. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Om 18.00 ga ik voor de wax-extensions.
    Hoop dat dit goed uitpakt na die rotervaring....
    Ben zo benieuwd of ze er nog wat van kan maken aangezien dat
    andere mens mijn haar flink heeft uitgedunt.

Heb er stiekem best zin in :D

20. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Fotooo vanavond :D

Hopelijk is het deze keer perfect!

Deel Deze Pagina