Hallo meiden, Ik heb heel erg dun en sluik haar. Ik kan er echt werkelijk helemaal niks mee en het zit ook nooit goed. Nu zit er sterk aan te denken om extensions te nemen. Niet van die goedkope prut, maar the real works Wie heeft dit ook? Hoe bevalt dit? Waar zou ik die het beste kunnen laten zetten, kosten etc. Alvast bedankt voor jullie adviezen, ervaringen, tips enz Liefs Minya
ik heb de mijne er pas uit gehaald. heb al verschillende gehad,maar ik zweer echt bij so caps en greath lengths. je betaald er wel flink voor maar blijven supermooi als je ze goed bij houd. ik zou ze dus wel bij de kapper laten zetten en niet zo bij iemand thuis.dat heeft mij bijna al mijn haar ooit gekost omdat ze verkeerd gezet waren.
greath lengths dat zou ik doen. ben zelf kapster en heb heel wat elende in het haar gezien kwa extensions. dus doe het bij een goed ervare kapper. en de kosten liggen een beetje van wat je wilt hoeveel kleur en lengte. bij de meeste salons halen ze de extensions er gratis uit...waar je ze gezet hebt. zo niet dan betaal je 5o cent per extension.veel succes
Greath Lengths! Dat is tot nu toe mijn beste ervaring.. Ik heb mijn eerste keer extentions laten zetten in Spanje (bij een kapper).. Wat een HEL! Het zag er prachtig uit maar ze hadden rijen haar vast geplakt en vervolgens met metalen ringetjes aan mijn eigen haar bevestigd! Nou, op den duur gaat he zakken, want je eigen haar groeit en de extentions werden dunner.. Je raad het al, ze moesten er uit.. Dat heeft nog heel wat zoden aan de dijk gezet, want het was één grote klit geworden bij de bevestigingspunten, waardoor er veel van m'n haar moest worden afgeknipt! Vervolgens gewoon lekker wat meer betaald en daar krijg je ook wat voor terug! Momenteel heb ik geen vaste extentions meer.. maar 'clip' extentions. Je hebt dan rijen haar, want je tussen je eigen haar kan klikken. Ideaal voor als je van variatie houdt. Tips: - Handig om ECHT haar te nemen ipv synthetisch. Dit kunt je namelijk verven, stijlen en krullen.. en het gaat veeeeel langer mee. (bijv. Brazilian Hair) - Tevens kun je het beste zelf haar kopen en dan laten zetten. Het goedkoopst en kwalitatief het beste (vind ik) is te verkrijgen bij de betere dark hair shops/ kappers.. Hier kun je trouwens ook die klipjes krijgen die je zelf bevestigd aan de rijen haar.. Succes en voor vragen mag je altijd een PB'tje sturen!
Dankjullie wel voor de tips en adviezen tot nu! Het mag al wel duidelijk zijn welk 'merk' ik het beste kan nemen Ik zal eens even op onderzoek uitgaan waar ik ze hier in de buurt kan kopen en natuurlijk een ervaren kapper die ze kan zetten voor mij. Heb er helemaal zin in
Greath Lengths. . . Als ik geld over had was ik ook allang weer naar de kapper gerend! ! Jezus wat heb ik daar een plezier mee gehad, niemand kon zien dan het mijn haar niet was (had mijn haar ruim 25 cm laten verlengen, dacht doe eens gek) koste een hoop geld maar heb er ook echt maanden plezier van gehad! Ik zou ook altijd naar een GOEDE kapper gaan voor zoiets en niet alleen van de prijs uitgaan want als het allemaal uitloopt op een teleurstelling is het nog veel erger van het geld!