Hairextensions

Discussie in 'De lounge' gestart door Ischa31, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wie van jullie heeft ervaring met hairextensions? Zo ja welk merk en hoe is het aangebracht? Doormiddel van wax of micro rings? En hoelang is het ongeveer blijven zitten?

Ik zit er zelf aan te denken dit een keer te laten doen maar ben benieuwd naar ervaringen.

2. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik heb langer dan anderhalf jaar geen extensions maar matjes of een hairweave gedragen.. Ik vond het ideaal. Ik kocht het haar (brazilliaans) bij een surinaams winkeltje in Breda en liet het bij de kapper inzetten met microrings.. Daarna moest ik wel vaak 3 dgn aan de ibuprofen omdat het dan heel strak op je huid zit maar het resultaat mag er wezen en je bent weer voor 6 wkn klaar.... DOen hoor!!

3. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    oja, wax zou ik persoonlijk niet doen.. Dat heb ik ook gehad maar dat gleed er bij mij na een week al meteen weer uit.. Ook heb ik het doormiddel van vlechten gehad maar dit zat wel heeeel erg strak..

Ik zou persoon zou weer voor de microrings gaan...

4. angel23

angel23 Actief lid

21 nov 2007
    214
    1
    0
    Ik heb zelf extensions gehad van so.cap. ik heb ze denk ik 4,5 maand ingehad dmv waxjes en geen schade aan overgehouden, af en toe verlies je er eens 1 maar als ze er uit glijden zoals ik hierboven lees is het gewoon super slecht gezet wat zonde..

Als ik je mag adviseren zou ik voor de Indian Gold gaan iets duurdere versie maar super mooi haar, je kan deze ook weer hergebruiken.

5. Aura

Aura Niet meer actief

GEEEN WAX!!!!
    Heb ik gehad wat een ramp.....heb nu matten met microrings....koop mijn haar bij winkeltje in Eindhoven...braziliaans haar...zou echt voor brazilian hair gaan met microrings is ook niet schadelijk voor je eigen haar.
    Een tip koop er een goede extension borstel bij...dat had ik de eerste keer niet gedaan hahaha... ;)
    Succes met je mooie haartjes :D

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Bedankt voor jullie tips. Mijn voorkeur ging al uit naar de microrings maar ik was bang dat deze dus juist niet goed zouden blijven zitten en eruit zouden glijden. Ik heb al een leuke site gevonden van iemand in Venray die brazilian hair gebruikt met microrings. Ik heb net nog gegoogled op indian gold en daar heb ik ook veel positieve dingen over gevonden. En wel prettig dat je dat nog een keer kunt gebruiken. Ik ben het pas van plan om in mei ongeveer te laten doen maar ben me vast aan het orienteren.

In ieder geval al bedankt voor jullie antwoorden.

7. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Micro rings vallen eruit bij mij.
    Ik heb nu zo'n clip in matje. Geweldig!
    Staarten, kammen, vlechten, alles wil.
    Weet alleen het merknaam niet meer, ik had het gekocht op de gok.

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dit heb ik nu ook. Wilde toch wel weer lang haar, maar geen extensions meer. Nu kan ik dus zelf bepalen of ik mijn haar lang of kort wil hebben. En het is niet schadelijk voor je haar.

9. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Wij werken met extentions van Great Lenghts, ben ik erg tevreden over, ik heb al vaker extentions gehad om mijn haar langer te maken, en nu heb ik turkoise in mijn voorste lok zitten. Bij mij blijven ze als ze goed zijn gezet zeker een half jaar mooi zitten, daarna moeten ze eruit omdat je de bondjes gaat zien anders....

10. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Ik raad juist WEL WAX AAN !!!
    Nooit problemen mee gehad !
    Heb het 4 x laten doen en er is er maar 1tje 1 x eruit gegaan.
    En dan had ik ook echt elke x een verlenging met 225 a 200 stuks.

11. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik geef het advies Waxjes. Mijn ervaring is dat met waxjes jou eigen haar beter blijft dan met Weave. Ik heb zelf beide gehad nl. En mijn haar wat stukken beterder er aan toe toen ik de waxjes er uit haalde. Ik had altijd haar van SoCap of Greathlengths dat is mooi haar en blijft ook goed kambaar. let er wel op dat geen cremespoeling gebruikt op de waxjes want dan glijden de extensions er zo uit nl. Ik kocht het haar altijd online op internet en mijn vriendin zette de extensions er in (kapster)

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Even een vraagje aan de dames met braziliaans haar en dan vooral de weave variant..

Waar kopen jullie het?????

Ik ben dus al een tijd op zoek maar ik vind het overal zo absurd duur.. tuurlijk het is kwaliteit maar ik ben nog op zoek naar de best betaalbare zeg maar ;)

Vriendlief vind het namelijk onzin zoveel ervoor te betalen.... ;)

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    haha ik raad clip in aan . :p
    ik heb ze zelf ook elke dag lang haar..
    zonder te waxen micro ringen en zo..
    je kan het uit doen als je het zat bent..
    het is dan makkelijker te wassen

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Waar koop je dat,en is dat kant en klaar en kan je het er zelf inzetten?zitten de clipjes al aan het haar vast?
    hahaha,wat een vragen,maar ben echt een leek:p

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik heb trouwens lang haar tot op mijn schouders,maar zou wel eens een dag heeel lang haar willen hebben:p en dan blond!

Ben van mezelf donkerblond!;)

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik heb ze hier in rotterdam gekocht
    je kan haar kopen en de clips er zelf inzetten .. kost 50 cent per clip
    je kan het ook kant en klaar kopen
    toen koste mijn haar * wel voor heel mijn haar he * 55 euro

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hoe heet dat winkeltje?en waar zit ie?Ik woon namelijk ook in rotterdam.
    En ik heb half lang haar,hoe moet ik heel mijn haar doen dan?zie je dat niet erg?want je ziet dan toch heel je eigen haar erdoor heen

Kortom,weer een hoop vragen haha:p

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
  19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009