Tip tegen vet haar.

Discussion in 'De lounge' started by upc, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. upc

upc Niet meer actief

Ik baal zo verschrikkelijk. Ik heb zulk vet haar altijd. Ik was het inmiddels iedere morgen maar s-avonds is het alweer vet. Iemand tips?

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Niet meer elke dag wassen! Dat kan er namelijk ook voor zorgen dat je haar sneller vet word :)

3. upc

upc Niet meer actief

Oke, en dan? Dan loop ik met vet haar rond.

4. Tese

Tese Niet meer actief

Tja ik had hetzelfde probleem. Binnen een halve dag was het alweer vet. Maar het is idd even door de zure appel heen bijten en maar 1 keer in de 2 dagen wassen. Dat doet wonderen!!! En zolang doe je gewoon je haar even op een staart.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    zit met het zelfde, en dan gaat het op een gegeven moment zo jeuken! Verschrikkelijk

6. upc

upc Niet meer actief

Ja het jeukt giga en ik voel me dan zo vies. Ik had al gehoord niet de hoofdhuis masseren maar dus ook om de dag wassen nu? En dan zeg maar afbouwen? Zal het proberen.

7. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Idd niet teveel wassen. Je zult dan idd even met een vette kop rondlopen maar oke. En nog 1 tip, met wassen of kammen niet tveel je hoofdhuid masseren aanraken. Dit stimuleert namelijk de aanmaak van het vet. dus zoveel mogelijk met rust laten.

8. upc

upc Niet meer actief

Thanx meiden, ga het proberen.

9. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Je kunt ook eventueel tussendoor droogshampoo gebruiken...

Ik vind Head and Shoulders (met munt geloof ik) tegen vet haar wel een goeie shampoo!

10. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
  11. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    wilde ook nog zeggen droogshampoo maar wist niet of dat uberhaupt nog bestond en of het dan wat is

12. Tese

Tese Niet meer actief

Je kan ook van 1x per dag naar 1x per anderhalve dag gaan en als je haar daar aan gewend is ga je naar 1x in de 2 dagen. Dan is het op het laatst niet zo baggervet. Ik ken je probleem meis, ik vond het ook altijd zo stinken als ik het weer moest wassen. :(

13. upc

upc Niet meer actief

Ik heb het net gewassen, zo min mogelijk gemasseerd en zal het wasbeurten afbouwen. ben erg benieuwd. Ben dit echt spuugzat.

14. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

kan ook aan je shampoo liggen welke gebruik je nu?

15. Tese

Tese Niet meer actief

Ja probeer ook minder 2in 1 shampoo te gebruiken en wissel de shampoo die je gebruikt een beetje af. Ik heb altijd 2 shampoo's staan.

16. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hey dames

weet niet of het werk maar las dat je ook een beetje talkpoeder in je haar kunt doen , bij de aanzet zeg maar !?

17. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

Jan 11, 2008
    1,520
    0
    0
    Ik had ook altijd veel te snel een vette kop :D. Mij heeft geholpen om het ook inderdaad om de dag te gaan wassen. Wel had ik precies hetzelfde en heb ik de shampoo op mijn niet-was-dag afgebouwd. Gewoon heeeeeel weinig shampoo en vooral met water wassen. Dat haalde het ergste weg. Het duurde bij mij ongeveer twee maanden dus je moet er even doorheen, maar dan heb je ook wat ;).

18. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was mijn haren 2 keer in de week. En gelukkig heb er geen last van.
    Je kan shampoo voor vet haar gebruiken. Een klein beetje is genoeg. En mocht je antiklit of cremespoeling gebruiken deze niet op je hoofd smeren maar echt de lange haren (als je die hebt natuurlijk) bij kort haar heb je dat natuurlijk niet nodig. Succes meid en idd ff door de zure appel heen.

19. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb dat ook geprobeerd om 1x in de 2 dagen te wassen maar hielp bij mij geen ene r**t. Was het nu dus toch maar elke dag. Wel met babyshampoo, zeepvrij dus droogt je haar niet zo uit.

Ik heb droog haar dat snel vet wordt :p Irritant!

20. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Ik heb dat ook gehad en gebruikte ook droogshampo op de dagen dat ik mijn haar niet waste.Bij de drogist(ik kocht het bij een grotere Etos zaak) kun je dat nog krijgen.Zo zag mijn haar er niet vet uit en hoefde ik ze ziet iedere dag te wassen.Na verloop van tijd werd het steeds minder vlug vet.En ja je haar maar op een staart dragen.Succes

Share This Page