Hairextensions

Discussion in 'De lounge' started by bar, Dec 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Heeft iemand ervaring met Hairextensions? ik heb zelf namelijk heel dun haar en zou eens een wat vollere bos willen hebben :p

Weet iemand hoe dit gaat en wat het ongeveer kost? en hoe lang blijft zoiets zitten?

2. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    Mijn moeder heeft ze gehad, ik dacht dat ze rond de 300euro kwijt was, het bleef bij haar heel mooi en een maandje of 3 (dacht ik) zitten, maar ze liet het wel bij de kapper onderhouden, dat raad ik je wel aan, ga naar een goede erkende kapper dan betaal je wel iets meer, maar dan ziet t er ook mooi en verzorgd uit, en blijft je eigen haar goed Succes ermee.

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb het ook een keer gehad, het kost ongeveer 300 euro en het blijft 3 a 4 maanden zitten.

4. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ben kapster dus heb er wat ervarung mee...je betaald inderdaad rond de 300€ als je een mooie bast wil meestal doet ze het per , 50, 75, 100 of 150 stuks natuurlijk hoe meer extentyions hoe mooier de bos.

ze kunnen tot 6 maanden blijven als ze op een degelijke manier gezet zijn en je ze goed verzorgd.

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik heb ze ook gehad.
    Maar dan van die brede stroken.
    Had 5 van die stroken in mijn haar en had een volle lange bos haar.
    Is geloof ik ook goedkoper dan per stuk en minder slecht voor je haar omdat je minder van die plastic dingetjes in je haar krijgt.
    En dus ook minder van die plastic dingetjes ziet.
    Weet niet wat het kost want ik kreeg het gratis (een vriend heeft een eigen zaak)
    Wat wel een tegenvaller was dat toen ze eruit gingen het net leek of ik amper meer haar had omdat ik die volle bos gewend was.
    En je moet het goed onderhouden anders gaat het klitten.

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik heb ze ook gehad en wou ze nu eigenlijk weer, maar hebben me afgeraden om het in de laatste maanden van de zwangerschap te doen, dit omdat je na je zwangerschap vaak meer haren verliest en die door de extensions niet wegkunnen.
    Direct in het begin van de zwangerschap kon wel.

Dus ik wacht tot na de zwangerschap en dan laat ik ze weer zetten :)

7. Pink

Pink Lid

Nov 28, 2006
    35
    0
    0
    Ik zet zelf hairextensions
    Kost inderdaad rond de 300 euro en dan heb je echt een volle bos
    echt haar
    Super mooi en blijft zeker 4 tot 6 maanden zitten...

8. Miszmii

Miszmii Actief lid

Aug 18, 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Ik heb daar dus echt geen ervaring mee :confused: . Ik heb zelf zoo dik haar, moet het altijd uit laten dunnen :p. Maar je hebt je antwoord op je vraag al ;)

9. Terese

Terese Fanatiek lid

Hoe deed je dat met haar wassen?

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    gewoon net zoals normaal.
    maar zoals ik al zei je moet het goed onderhouden,net zoals de gewone extensions.
    Zoals ik het beschreven heb, is het misschien moeilijk voor stellen hoe dat eruit ziet.
    Het verschilt niet veel van de gewone extensions,het idee is hetzelfde.
    Maar het zetten is veel sneller en makkelijker.
    Per strook krijg je 5 van die plasticjes (weet niet hoe dat heet) om het aan je eigen haar te bevestigen.

11. Niet meer actief

hoi!
    ik heb een jaar geldeden extensions laten zetten.Het was het beste spul wat je kunt krijgen.Waren strookjes die aan je haar vastgeplakt werden met een soort siliconen plakstrip.. En om de 2 á 3 maanden moest je ze weer terugzetten, omdat het met je haar meegroeit. Dat haar was echt supermooi, niemand die zag dat het nep was.En na een jaar zag het er nog supermooi uit.Dus ik zou ze weer kunnen gebruiken.Het heeft me zo rond de 500,- gekost...en mijn eigen haar.Want dat ziet er nu niet meer uit, het is een stuk dunner dan voorheen en op bepaalde plekken zie je mijn hoofdhuid, zo uitgedunt is het!
    Ik doe het dus nooit meer!

12. Pink

Pink Lid

Nov 28, 2006
    35
    0
    0
    Het kan zijn dat je haar er inderdaad dunner van wordt
    Als je zelf al dun haar hebt, dan is de kans ook groter dat je na de extensions dunner haar hebt.
    Ook schrikken de mensen sneller als de extensions eruit gehaald worden, omdat ze dan natuurlijk weer alleen hun eigen haar hebben.
    Je bent die extensions dan gewend en dan valt het tegen als ze eruit zijn.

De methode met micro rings is een stuk mooier omdat het ringetjes om het haar heen gaan en niet een waxje
    Makkelijker met uithalen en je verliest dan absoluut geen haren
    Het is er ook veel sneller weer uit en je kan het haar meerdere keren gebruiken. Kost alleen wel iets meer, want je moet die ringetjes extra betalen. Kost je ongeveer 50 tot 75 euro meer..
    En dan de extensions erbij . Dan ben je rond de 350 euro kwijt
    Maar heb je wel een mooie volle bos haar, want niet schadelijk is voor je eigen haar...

13. Niet meer actief

Toch lijkt het me een beetje sterk, aangezien er hoe dan ook gewicht aan je haar 'hangt'...
    Ik doe het in ieder geval niet meer, ben er van genezen!

Share This Page