hajj hajj ik ben miriam en ben 24 jaar heb ook met mijn vriend besloten om aan kinderen te beginnen ben sinds 25 sep. 2008 gestopt met de pil heb alleen een late eisprong, maar hoplijk ben ik snel zwanger wens iedereen heel veel succes met zwanger worden of mama zijn liefs miriam
dank je wel jij ook heel veel succes met zwanger worden ik zag aan je banner dat je via ivf een kindje probeert te krijgen? liefs
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
@patriess dank je wel meis en jij 6 dagen overtijd? heb je al een test gedaan en ben je zwanger of.... ik hoop het voor je liefs
@ wolly nou maar hopen dat je kleine kereltje snel mag komen wens je heel veel succes met je laatste lootjes je laat het wel weten wanneer het geboren is he liefs
Welkom Veel geluk met het zwanger worden en hopelijk lukt het snel voor jullie Ondertussen veel klusgenot
@Miriam: Ja hij mag nu komen maar het is beter al hij nog fftjes blijft zitten Dankje voor je succes wensen
dank je wel sylcor en thomie hopelijk mogen jullie ook snel zwanger worden @ sylcor zie ook dat jij 9 dagen over tijd bent en ben je zwanger of weet je het nog niet? liefs
@ wolly jaaah das ook wel zoo ach de laatste 3 weekjes gaan wel snel hopelijk heb je een fijne bevalling met niet te veel pijn.. liefs
ik heb nog een heel stom vraagje misschien dat een van jullie de antwoord op heeft op 25 sep. ben ik gestopt met de pil op 29 sep. heb ik een half dagje ongi gehad op 15 okt. heb ik me eisprong gevoeld op 26 okt. ongi geworden ( 5 dagen ) dus als je een beetje zo uitrekent moet ik rond 8 nov. me eisprong hebben ik heb ovulatietesten in huis 9 nov. geen 2de streepje 11 nov. heel dun 2de streepje 14 nov. 2 hele dikke strepen dus dan zou ik me eisprong krijgen maar is dat niet veel te laat? krijg ik door zo'n late eisprong geen moeite met zwanger worden hopelijk weet iemand dit dank je wel alvast liefs