Dag dames! Wie heeft er 2 hakcodes over voor de potopener? Ik ben altijd een ramp met mijn kleine handen om de deksel open te maken haha dus dit zou ideaal voor mij zijn!
Ik wil wel even voor je kijken. Volgens mij had ik 2 potten bruine bonen waar zo'n sticker opzat. Zit nu op me werk, maar als ik thuis ben kan ik wel kijken. Greetz, MissSporty
Dat zou heel fijn zijn! Ik ben al in de winkel geweest, maar ja mijn geheugen is een zeef dus ik was het alweer vergeten haha
Hoi hoi, Nou heb ze gevonden en heb even 1 minuutje de tijd voordat mini weer aan allerlei dingen gaat zitten (ze teigert als de beste!) HPO966838575 HPO637233813 Succes ermee! Greetz, MissSporty
Heel erg bedankt! Maar helaas heeft nu iemand anders ze gebruikt, beetje flauw nou kan ik ze dus niet meer gebruiken..
ik heb er ook nog wel 1 voor je. Ik heb al 2 van die openers, dus ik gebruik hem toch niet. ik pb je de code wel ff.
Even een tip, je kunt ook een mes onder de rand duwen en vervolgens naar de pot duwen. Dan komt er lucht bij en heb je een pot zo open.
ja?? oke dat heb ik nog nooit gehood, een lepel is het veiligst voor mij denk ik ik ben nog al een kluns! Maar als er nog iemand 1 code heeft, graag hoor haha voor dat alle lepels hier krom zijn haha
Hoi, hoi, Wat flauw zeg! Achteraf gezien had ik ze dus beter per PB kunnen sturen. Ik dacht het is toch duidelijk te lezen dat jij ze nodig hebt. Als diegene ze zo graag wil hebben moet ze zelf een topic openen, kinderachtig zeg :x! Sorry dus, de volgende keer stuur ik wel PB. Een vork werkt trouwens ook, maar die moet je ook weer terugbuigen na gebruik. Hoop dat je alsnog die laatste code van iemand krijgt. Greetz MissSporty
Wat goed, gelukkig maar! Ik heb nooit iets hoeven terug te buigen trouwens haha. Je kunt ook een schaar op het deksel rammen, dan heb je een gat en gaat ie ook open haha.
Hoi Ik heb inmiddels 2 codes en zoek er dus nog 1 als iemand zo lief wil zijn mij er ook eentje te sturen. zou super zijn