ook ik ben vandaag begonnen met haken. Moest toch wat tijdsverdrijf hebben dus en dit leek me heel leuk. Hoop dat ik het snel onder de knie heb.
hahahaha lig helemaal in een deuk hier door jullie. De hobbywinkels lopen binnen met de verkoop van al dat wol en naalden. hihihihihi. Ik kom nooit verder als 10cm breien of haken, dan heb ik geen zin meer.hihihihi
Heel graag gedaan! Ik ga binnenkort nog een filmpje maken met het vervolg. (iets andere veelvoorkomende steken). Super dat je er wat aan hebt!
Ha meiden, Ik heb een tijdje geleden het boek 'haken voor beginners' gekocht samen met een haaknaald en garen en tadaaa... www.antoniaatje.nl Voor degenen die lopen te hannesen met een muts wil ik mijn patroontje wel doorgeven hoor!
ik heb het filmpje ook bekeken en idd erg duidelijk! Ik wacht met smart op je vervolg filmpje. Nu maar goed oefenen thuis.
lexie:mooi!!! tinusje:leuk jou website en ik vind het super van jou om het geld te schenken!! maar ik ben wel geintresseerd in een patroontje?! vanaf welke leeftijd zijn de mutsjes? groetjes
Inderdaat bedankt,volgens mij heb je een heel aantal dames aan het haken gekregen. Ik begin het al aardig onder de knie te krijgen.
Ik wil ook heel graag leren haken, maar de vorige poging eindigde in een fiasco :x Haaknaalden die door de kamer vlogen, een bol wol die helemaal uitgerold op de grond in een propje lag, en een hele kwade ik, want die stomme beschrijving was zoooo onduidelijk! Maar nu ben ik wel weer een beetje over het laatste drama heen, en met het filmpje van vlinderbloem krijg ik toch weer zin om te gaan haken. Zullen we een clubtopic maken voor de handwerkers onder ons? Dan kunnen we daar patronen uitwisselen en creaties showen?
Joepie, ik kan een lapje haken volgens het filmpje van vlinderbloem!! Ik wacht op je volgende filmpjes!! Heb het wel 100x uit moeten halen en toen mijn man na mij naar bed ging lag ik in bed nog even te haken...toen lukte het goed. k heb gister van het wolwinkeltje hier een patroontje gekregen maar snap er nog niet veel van. Moet eerst maar eens andere steken leren en kijken hoe ik in een rondje moet haken.
ik ben nu bezig met een sjaal te breien... heel simpel.. het begin gewoon allemaal rechtse steken. en na een 10 tal centimeter rechts, averechts, rechts,.... zo krijg je soort van vlechtjes. dit heeeeeel lang en dan op het einde weer een 10 tal centimeter alleen maar rechte steken... en af istie alleen nog paar van die losse franjes erdoor een klaar. heb er al 1 in het blauw. een heeele lekkere lange en warme sjaal. ben er nu een in het donkerbruin aan het breien... voor de rest kan ik niks alleen rechts en averechts, ik tel mijn steken ook nooit nu ik het filmpje van dat haken heb gezien wil ik misschien wel een dekentje gaan haken voor mijn dochtertje straks. iets fel roze ofzo... iemand enig idee hoeveel steken ik dan het best kan maken? en met zo'n dekentje zijn het toch alleen maar die basis steken die je nodig hebt??? groetjes, Sharon ps. kan je ook met gewoon wol haken?
misschien heb je iets aan onderstaand linkje? Granny Squares ja,ik denk dat je dat zeker met wol kan doen.
Ik heb net als Wup een lapje gehaakt volgens het filmpje van Vlinderbloem Alleen nu weet ik niet hoe ik het afwerk. Want zodra je aan dat lusje trekt haal je alles er natuurlijk weer uit. Heeft iemand een tip? En zon club lijkt me leuk, al is het alleen maar om je frustraties kwijt te kunnen hahahah.
die site is in het engels. en nu is mijn engels redelijk maar "haaktaal" vind ik in het Nederlands al moeilijk.. dus engels snap ik helemaal niet is het niet gewoon zoals het filmpje van Vlinderbloem? zij doet dan 8 steken. maar als ik nou 30 steken ofzo doe... en dan gewoon constant diezelfde handeling? ik weet niet wat het resultaat dan word ik heb nog geen haakpen in huis... ga er straks al jamie wakker word 1 halen en ook meteen wol of van dat haakgaren.. maar kan nu mss al een idee op doen