Wie nog meer Bjorn Borg?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaNiess, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Hallo mijn vraag is wie hier nog meer kleding draagt zoals ondergoed van Bjorn Borg, en dan vooral de boxers??

En mijn volgende vraag is koop je dat dan in de winkel of via internet? Ik zoek namelijk een goede betrouwbare webshop waar ze Bjorn Borg boxers verkopen!..

Iemand tips?

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Dat zou ik ook weleens willen weten... Mijn man draagt alleen maar BB boxers en wil niets anders maar ze zijn zo duur al gaan ze wel erg lang mee.

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Geen webshop, maar wel een goede reden voor een dagje uit;
    Bataviastad!

4. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
  5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    op de zwarte markt in Beverwijk :D

Lief heeft nu een pakje nieuwe waarvan 1 knaloranje. Kwestie van al de voorbereidingen te treffen voor het EK van volgend jaar whahaha

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier altijd bjorn borg boxers, wij kopen ze op www.boxerdirect.nl maar al een tijdje geen gekocht, omdat ik graag 'normale' kleuren wil (lees ik wil zwart) en ze op het moment alleen allemaal felle kleurtjes en prints lijken te hebben. Ook hebben ze nu blijkbaar een andere 'bovenband' die smaller is, geen idee of dat wel lekker zit, dus nog niet besteld. Maar heb eigenlijk wel echt nieuwe nodig, want merk toch wel dat ze beginnen te slijten en ja in de laatste zwangerschap hebben het er ook een paar begeven, haha.

Deel Deze Pagina