Haken

Discussie in 'De lounge' gestart door Tjilpje, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hee jij haakt dus ook? Ik zit er ook al een tijdje over te twijfelen, kun je het mij ook leren? :D

2. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Ik ben ook pas begonnen met hulp van YouTube :D

Nu een paar granny squares gehaakt ( moet een kussen gaan worden)
    En met hooked spaghetti een kussen ( nou ja een voor en achterkant, nu nog aan elkaar :D)

Wil uiteindelijk ook een poef maken van spaghetti!

3. Tennes

Tennes Niet meer actief

Ja natuurlijk! :D Wanneer wil je? :D

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    heu ts.. ik kwam er eerst ook niet uit.. toen ben ik in drachten naar de handwerkwinkel gegaan. die waar op zaterdag ook de markt staat. Daar heb ik mijn probleem uitgelegd. bleek aan de combinatie van mijn naald en wol te liggen.
    Dus nieuwe naald gekregen en ik ging als een trein.
    sowieso is de vrouw die daar werkt altijd wel bereid wat uit te leggen.
    Ik wil het je ookwel uitleggen,maar ik ben zo'n huis tuin en keuken haker die altijd haar eigen methode gaat maken envolgen.dus of je daar veel van opschiet..

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ben het ook nog aan het leren, maar YarnYard heeft ook wel een duidelijk filmpje over de basis:

Crochet basics Tutorial - YouTube

En ook héle leuke projecten voor erna :)

6. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Ja, ik ben ook heel erg goed geholpen bij die handwerkwinkel in Drachten. Namen echt de tijd voor mijn vragen.

We kunnen al bijna een fries haakgroepje beginnen ;)

En in Buitenpost zit een hobby winkeltje en die hebben o.a. haakavonden. Staan dan voor je klaar om je te helpen. Ben er zelf niet geweest maar zag het op hun site voorbijkomen.

Ik ben nog niet zo'n gevorderde haakster maar een lapje, bloemetje en granny square lukt mij wel.

7. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Oh lijkt me zo leuk, kunnen haken. Mijn vriendin heeft laatst een baby dekentje en baby rammel ballen gehaakt, het ziet er zo leuk uit. Helaas woont ze in DL dus kan ze het me niet even face tot face leren en uit de you tube filmpjes word ik niet wijzer van.
    Duss.. als er toevallig iemand in omg. Purmerend haakt hou ik me aanbevolen voor een lesje :D
    Ik vind die lapjes dekens zo onwijs leuk :)

8. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb inmiddels een klein bloemetje en roosje gemaakt:D

Deel Deze Pagina