wie heeft ook het mutsy 4rider onderstel? wij worden helemaal gek van de zwabberende voorwielen. eerst dachten we dat het beter zou gaan als de wandelwagenzit erin zou zitten omdat het gewicht dan ook meer op de voorwielen rust. maar dit bleek niet te helpen. zowel op gladde als ongelijke ondergronden, dus eigenlijk op alle ondergronden, zwabberen de voorwielen met grote regelmaat enorm. wie heeft dit ook, en weet iemand een oplossing?
Heb je die met luchtbanden of die met die plastic banden. Ik heb hier namelijk de luchtbanden en met onze testritjes nergens last van
Kun je ze niet vastzetten dan? Meestal kun je kiezen of je de voorwielen vast of beweeglijk hebt. Laatste is handig in winkels enzo. Ik heb als ik ga wandelen de wielen altijd vast. Rijdt uitstekend.
hoi!ja hier hetzelfde probleem!nog niet zo heel erg maar wel met regelmaat!heb jij ook dat het lijkt of er een slag in de achterwielen zit?
Wij hebben geen last van zwabberende voorwielen. Wel vonden we in het begin dat de voorwielen 'rammelden'. Maar daar hebben we nu ook geen last meer van. @erlida: Mijn vriend ging gisteren de hond uitlaten en zag een mutsy met die luchtbandjes zonder spaken. En hij vond het idd lijken alsof er een slag in het achterwiel zat, waarschijnlijk is de verbinding tussen as en 'velg' niet sterk genoeg. Wij gingen net de wandelinzet proberen en we vroegen ons af of je de wandelwagen ook in kunt klappen (dus helemaal plat) als de inzet er nog op zit? Wij kregen het iig niet voorelkaar. Groetjes Inge
Wij hebben de Mutsy urban rider met zwenkwielen, met spaken, en nooit last gehad van zwabberende wielen. Wij hebben de wagen van 2003. De wagen kan met wandelwagen inzet in elkaar geklapt worden. Je moet er dan wel voor zorgen dat de haken onder de zitting tussen de dwars staafjes die voor boven het booschappenmandje zitten (vlakbij het voeten plankje), eh snap je het nog. Dan kan de wagen in geklapt worden met zitting en al. Jemig hoe leg je zo iets uit zonder het voor te kunnen doen... Heb je geen gebruiksaanwijzing boekje, misschien staat het daar duidelijker in beschreven. Oh ja dit kan alleen als de zitting zo staat dat het kindje naar voren kijkt, dus niet naar je toe.
@ tari het gaat om de 4rider zie album,jij heb denk ik een scharniersysteem met 4 'vaste'wielen. Je kan hem zelfs inklappen met de reiswieg er nog op!ik zal eens kijken of ik een kope van de gebruiksaanwijzing in mijn album krijg.
Hoi Allemaal, Wij hebben ook dit probleem. We hebben met Mutsy contact gehad en hun zeggen dat je naar je dealer moet gaan. Ik dus contact opgenomen met babypark en die hebben meteen een nieuw onderframe besteld. Omdat het een voorkomend probleem is, maar niet elke wagen heeft het. Bij het nieuwe frame zou het euvel verholpen moeten zijn. Ik weet het nog niet omdat hij niet binnen is, maar als ik jullie was zou ik even langs de winkel gaan waar jullie hem vandaan hebben.
het lijkt bij ons idd ook alsof er een slag in de achterbanden zit... de velgen zijn wel goed dus het zal idd waarschijnlijk liggen aan de manier waarop de velgen op t frame bevestigd zitten. knap irritant! (we hebben overigens de lichtgewicht 4 rider versie met 1 spaak dus luchtbanden) er komt bij ons ook steeds meer speling in het bovenste deel van de duwstang (het stuk dat je kunt inschuiven) en de rest van het frame. eigenlijk ben ik op de wendbaarheid na, niet zo tevreden over het onderstel. wij hebben de versie met leren handgreep, en ook het leer verschuift vaak naar beneden. ik zal idd teruggaan naar de winkel, zal ze van te voren eens bellen.
wij hebben ook de luchtbanden met 1 spaak. alleen hebben wij geen leren grepen, maar een soort rubber
Ik ga ook ff bellen morgen,want het is een dure wagen en dat moet wel goed zijn! Enne,de single spoke met luchtbanden is niet de light weight versie.Dat is degen zonder luchtbanden
ja dat dacht ik ook erlida, maar toch heb ik de lichtgewicht versie met luchtbanden. hoe het kan weet ik ook niet, maar tis toch echt zo! nu moet ik zeggen dat ik wel het showmodel heb gekocht omdat ik op hele korte termijn een ander frame nodig had (ik had eerst de urban rider) en ik anders wel 8 tot 10 weken moest wachten terwijl mijn zoontje er allang was en naar buiten mocht! dus misschien hebben ze in de winkel de luchtbanden onder mijn frame gezet oid
@ jalea...wat raar dan...mij is verteld dat het niet kon die combi!Het gewicht zat volgens hun ook in de velgen en niet in de banden vandaar het verschil.......mmm denk dat ik er nog eens naar ga vragen als ik mijn frame omruil....
Toen wij de wandelwagen gingen kopen hadden wij ook de keuze uit allebei de banden bij hetzelfde lichtgewicht frame. Groeten Inge
Bij prenatal en babyplanet konden wij ook niet de combi kiezen die we nu hadden. Was volgens hen niet mogelijk Bij babydump was alles mogelijk, dat lieten ze zelfs in het boekje van mutsy zien. Ook bij de 4 rider kun je net als bij de urbanrider, de wagen inklappen met wagen inzet. Alleen als de wageninzet naar jou toe staat moet je ff een trucje uitvoeren dat staat in de beschrijving precies hoe dat moet
bij onze mutsy hadden ze de voor en achter wielen er verkeerd om op gezet en toen zwabberde hij ook als of de wielen ervan af lopen. We zagen dat omdat de achterwielen van die inhammetjes hebben voor de rem! lekker slim van de winkel he !
wij hebben ook contact gehad met mutsy,het is idd een veel voorkomend probleem wij krijgen morgen een nieuw frame
Ik heb het ook gehad en ons onderstel was eerst ter reparatie terug naar de fabriek, toen ik hem terug kreeg was het probleem nog niet verholpen dus toen heb ik een nieuw frame gehad. Nu geen problemen meer! Het schijnt inderdaad wel regelmatig voor te komen, maar ze doen dus ook niet moeilijk wanneer er echt iets mis is, je krijgt dus gewoon een nieuwe dan! (ik heb er trouwens wel weken mee rond gelopen hihi, dacht eerst dat het nieuwigheid was, en later dat ik als onervaren wandelwagenbestuurder gewoon verkeerd liep ofzo....)
het zit niet mee hier!ik heb nu sinds 27 juni een nieuw frame,maar deze is nog erger als mijn oude! grrrr weer zwabberende en blokkerende wielen,en dit keer is ook de duwstang niet in orde grrrrrr en babymax weigert nu op alle fronten mee te werken.......