Hier waait het flink hard, en volgens het weerbericht krijgen we zo windkracht 7, nu is het 6. Jullie al (over)last?
Hier nu windkracht 7, hebben alleen last van rondvliegende plastic zakken die mensen al buiten hebben gelegd
Oh handig! Hier was net wel de klep van de papiercontainer open gewaaid, dus zag opeens karton rond vliegen! Maar even een steen op de deksel gelegd!
Wij zitten op het moment in windkracht 8. De tuinstoelen staan niet meer op zn plek. Deksel konijnenhok klappert elke keer open, dus daar heb ik even wat bakstenen op gelegd. De meeste last heeft mn dochter. We wonen in een hoemhuis met de wind vol erop en ze kan niet slapen door de herrie. Ik word er altijd zeer onrustig van, zulke wind. Nog een uur of 4 en dan wordt het wat minder. Denk dat ik maar met oordoppen ga slapen. Onze slaapkamer staat de wind vol op. Dochter vindt de naam Henk voor een storm wel echt hilarisch.
Nog niet veel last hier, het waait flink en de wind giert om het huis maar nog niet het gevoel dat het echt stormt. Dat komt volgens de weerapp rond 23:00 vanavond.
Hier waait het wel al flink, het Westen maar nog niet van dat ik zeg wow wat een storm maar zal goed kunnen dat het nog gaat toenemen. Ben altijd bang voor omvallende bomen en rondvliegende dakpannen dus ik blijf voorlopig binnen. Man loopt nog even snel het laatste rondje met de hond.
Het gaat erg goed. Buiten verwachtingen weegt hij 2kg870 en 50cm. Hij is zo super schattig en mooi! We zijn dolverliefd…