Ik loop altijd op hoge hakken. Nu ben ik net 7 weken zwanger en beginnen mensen al te zeggen dat ik dit niet meer moet doen. Maar zo vroeg in de zwangerschap is dit toch niet erg? Wat hebben jullie gedaan? Lang doorgelopen op hakken of toch snel overgegaan op platte schoenen. Die vind ik allemaal lang zo mooi niet van de zomer worden het gewoon slippers lekker makkelijk
Waarom zou je niet op hakken mogen lopen? Wanneer je last krijgt van je rug of iets merk je het zelf wel lijkt me.
Als ik niet al te veel hoef te lopen trek ik nog steeds mijn pumps aan. Wanneer ik echt wat langer moet lopen gaat dat niet meer, maar ik heb zeker tot 30 weken gewoon met hakken aan gelopen. Je merkt snel genoeg of het nog gaat of niet.
precies, je merkt zelf wel wanneer het niet meer gaat! Kwaad kan het niet, behalve als je er pijn van krijgt natuurlijk
Je moet doen wat je zelf het prettigst vind. Maar ze raden het af omdat de stand van je bekken erg anders word als je zwanger bent en daarom platte schoenen beter is. Ik kon al heel snel niet lang meer lopen op mijn hakken, ik had ze alleen aan als ik ergens op vizte ging omdat ik het ook mooier vond staan. Daarbij kreeg ik bij mijn middelste ook BI dus dan kun je er al helemaal niet meer op lopen.
Ik heb tot 36 weken rondgelopen op hakken, nooit ergens last van gehad. Alleen de laatste weken, toen ik toch thuis zat, lekker op sandalen rondlopen. Het lijkt me minder verstandig als je last hebt van je bekken, maar volgens laat je het dan vanzelf wel uit je hoofd.
ik HEB niet eens platte hakken ik loop er dan ook gewoon op (vandaag nog 10cm!) totdat het niet meer lekker voelt om mijn vk/gyn/arts zegt ' dat ik lager moet gaan ' volgens mij geeft je lijf het wel aan hoor, en tot die tijd: highheelspowerrrr!
Ik draag ook nog steeds hoger dan hoog hakken hoor, merk niks en ga daar dus ook lustig mee door! Gewoon luisteren naar je lichaam. groetjes
Ach binnenkort kan je toch lekker op sandaaltjes en leuke zomerschoentjes Niets van aantrekken hoor lekker op hakken blijven lopen tot wanneer het jou goed voelt.