nou ik heb me toch een lekker broodje gemaakt !!! zelf vezonnen toen ik in de winkel stond hahahhaha neem een pistoletje en snij m open leg er een plakje ham op snmeer er wat smeer brie op paar schijfjes tomaat beetje honing italiaanse kruiden erop (niet te veel) en dan 6 min in de oven op 125 gr nou ga er dadelijk nog een maken op de andere helft ... heelijk
dat klinkt goed!! ik heb al sinds gister zin in een broodje braadworst, dat is mijn ultieme zwangerschapsbroodje.
MJAM! Die ga eens een keertje uitproberen! Mijn favoriete broodjes zijn zo'n beetje alle afbakbroodjes uit de koeling van de AH! Kaas/ui en de Mozzarella zijn het meest onweerstaanbaar, hihi...
Hahaha wat grappig.. Ik heb sinds een paar dagen steeds zin in een pistoletje met gebakken uitjes, champignons en gebakken spekjes. En met daarover gesmolten kaas. Hoe ik erop kom?? Geen idee..!!! hahahaha
Klinkt allemaal lekker. Ik eet me nu het ongans aan een boterham met een beetje mayo (ipv boter) kaas en komkommer.
nee hoor brie mag je gewoon eten. 9 van de 10 soorten kaas in nederland zijn van gepasteuriseerde melk gemaakt ds ook brie zoals president enzo. kijk gewoon op de verpakking staat er au lait cru op mag je het niet anders wel gewoon. en zo mag je eigenlijk alle soorten kaas wel eten
hihi lijkt mij niet lekker maar goed hihi mijn ultieme broodje is n puntje van de bakker ,met roomboter en hagelslag en ee met lever mijn gebakje op maandag hihi Mijn zoon heeft van de week n combi op zn brood gedaan waar mn maag omkeerde , smeerkaas met hagelslag :S vroeg m waarom ie dat deed , hij had trek in alle 2 maar nit in 2 boterhammen :S en dan zeggen ze iets over zwangere vrouwen
Nouuu dat klinkt zeker lekker zeg!!! Wat ik ook veel maak nu is broodje aardbei,en broodje met kruidenkaas,gewone kaas,tomaat,peper beetje knor beetje mayo en kipfilet is ook erg lekker hihi
oeh! wat lekker klinkt dat allemaal zeg!!....hmm....ik ga maar eens wat extra boodschappen doen deze week...wil alles even proberen hahaha!! heb daar wel genoeg honger voor op een dag
leuk meiden hahaha had niet gedacht dat dit een leuk topic werd , wilde alleen even t recept tonen hahahah
Weet je wat trouwens ook lekker is? Een witte boterham belegd met plakken vleestomaat en daaroverheen een laag suiker!
Of een vers gebakken pistoletje met ham, kaas, laagje sandwich-spread, komkommer en tomaat e dan beetje aromat kruiden er over. Mmmmmm!. (ik lust ineens alleen maar gezonde dingen).
Ik heb ook een rare, maar je moet hem us uitproberen!!! Wit brood besmeren met gewone appelstroop. Portebello (die hele grote champignon) bakken en die erop doen. Echt heeeeel lekker!!!
Mag je deze dan zo eten? Ik had begrepen dat je verpakte voorgesneden groente eerst heel goed moest wassen ivm met bacterien? Maar bij een complete salade gaat dat zo moeilijk, ik heb er ook al tijden zin in maar durf niet zo goed......