Kip knakworst (5 st.) | Wahid Dit merk is bij de AH te koop. Weet alleen niet of elke AH het verkoopt.
Nee, alleen de grotere AH's in de stedelijke gebieden. TS, als je ze koopt bij een Turkse of Marokkaanse winkel zit je sowieso goed
dat ligt er ook weer aan hoe streng ze zelf zijn.. in een aflevering van de keuringsdienst van waarde zijn meerdere turkse? slagers betrapt op kalkoenpoulet verkopen als lamspoulet.. al zal een knakworstje wel weer in een blikje zitten
Bedankt dames! Zoon heeft meerdere kindjes in de klas die moslim zijn, dus ga even op zoek bij de AH ( woon in Rotterdam, dus moet goedkomen). Zit ook een XL in de buurt.
Lief van je! Zie je nog kans om met de ouders te overleggen? Ik weet namelijk dat veel moslims het lastig vinden om van een niet-moslim aan te nemen dat de worstjes ook echt halal zijn. Zou zonde zijn als jij al die moeite doet en dat uiteindelijk de islamitische kinderen de worstjes niet eten.
Ik tik dadelijk inderdaad wel even de ouders aan en in het uiterste geval maak ik voor die kindertjes een vegetarische versie.
En dat moet dan perse hallal zijn? Bij m'n dochtertje in de klas zitten ook een paar moslimkinderen en deze mogen "gewone" kip knakworstjes. Niks hallal. Zolang er maar geen varken in zit. M'n zusje werkt op een "zwarte school" ,en ook hier worden gewone kip knakworstjes uitgedeeld? Door moslimkinderen
Er zijn idd genoeg moslims die bijv wel 'gewone' kip eten maar het hoort eigenlijk niet. In principe moet je gewoon halal eten. Ik zou zelf iig geen gewone kipknakworstjes eten
Ik dacht dat sommigen voor kip een uitzondering maken (ik dacht vooral Turken? ). Dat hoort eigenlijk niet maar dat maakt iedereen voor zichzelf uit. Overigens is koosjer ook gewoon toegestaan voor moslims.
Super lief van je! Inderdaad wel te vinden bij de grotere ah's. Weet niet hoe oud de kindjes zijn? Maar mijn kinderen wisten toen ze naar school gingen dat ze niet zomaar vlees en snoep (ivm gelatine) mogen aannemen. Als er iets word getrakteerd waar vlees in zit laten ze het vlees liggen.
Dit idd. Hier ondanks vooraf overleg en echt het afgesproken merk kopen, toch gehad dat de kids het niet mochten eten. Was een beetje zonde van de energie toen