In september 5-12 kados kopen

Discussion in 'De lounge' started by edelweiss, Sep 11, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Oke oke ik ben misschien gek maar ik heb net een hele zwik aan kados gekocht voor sinterklaas. de speelgoedwinkel in het dorp gaf vandaag veel korting op verschillende lijnen waaronder lego en lalaloopsy. Ik heb dus maar ingeslagen :D

Ben ik nou zo gek dat ik daar aan Denk of zijn er meer mensen die zoiets wel doen

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    3,713
    1,060
    113
    oh dat vind ik heel begrijpelijk!! hahahaha fijn toch!!

3. Janna

Janna Fanatiek lid

Doe ik ook hoor. Ik koop het hele jaar door dingen waar ik toevallig tegenaan loop. Vooral als het echt koopjes zijn. Die bewaar ik dan in een grote box achter een schot op zolder. Als ik zou willen, zouden we vanavond pakjesavond kunnen vieren met een gevulde zak! :D Overigens gaan die dingen niet allemaal naar mijn dochter hoor. Soms gebruik ik het ook als cadeautjes voor andere kinderen.

Momenteel hou ik me trouwens in, want mijn dochter heeft steeds meer zelf een mening over dingen en ik gok dat ze dit jaar voor het eerst ook wel een eigen verlanglijstje zal maken. Ik vind het ook zo sneu als ze daar helemaal niks van krijgt. ;)

4. tuc

tuc Niet meer actief

O ja hoor...waarom zou dat gek zijn? Voor zoon heb ik al een mega tobi pak in huis en voor dochter al een experimentendoos

5. Evvie

Evvie Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    1,118
    30
    48
    Ik ben ook al begonnen! Van playmobil al drie dingen gekocht. En bij de kruidvat ook geslaagd afgelopen week...

6. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,816
    113
    Doe ik nooit. Maar oudste 2 zijn dan ook dinsdag pas jarig, dus heb net van alles daarvoor gekocht.

7. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,238
    11,817
    113
    Zo doe ik het ook :)

8. Minime3

Minime3 Bekend lid

Oct 13, 2013
    674
    133
    43
    Ooh ja. Hier ook al flink ingeslagen :D.
    Straks zijn de bedragen 2x zo hoog, terwijl nu alles in de aanbieding is. Tja, dan vind ik het niet zo erg om alles wat langer te bewaren

9. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

Nov 22, 2011
    1,068
    0
    0
    Ik ook hoor. Ik koop ook dingen het hele jaar door. Soms zo vroeg dat ik in december al weer vergeten was wat ik had gekocht. Ik had zoveel dat er nu nog ligt van vorig jaar :)

10. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Nee hoor ,ik heb ook al het één en ander liggen haha nu is bij de kruidvat ook veel korting en heb vanmiddag toevallig nog wat gekocht wat in een doos gaat op zolder achter t schot waar de kids nooit komen ;) ook koop ik niet teveel want mijn jongens maken een verlanglijstje en dan koop ik in dec nog 1 ding daarvanaf zodat ze wel iets krijgen wat ze graag willen hebben

11. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,655
    1,414
    113
    Met een kind dat dan ook nog op 5 december jarig is kun je niet vroeg genoeg beginnen. Ik ben bijna klaar :).
    Dus nee hoor helemaal niet gek

12. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Ik koop ook het hele jaar door cadeautjes. Zeker als ik een mooie aanbieding zie. Met verjaardag en Sinterklaas moet ik dan alleen nog even uitzoeken wat ik ga geven en wat nog even blijft liggen.

13. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Hmm nee dat doe ik niet. Meer omdat ik dan gewoon nog niet weet wat hij dan leuk zal vinden. En ook omdat hij eerst nog jarig is. Maar ik kan mij er wel bij voorstellen.

14. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Ik doe het ook hoor!
    Daar is helemaal niks mis mee.
    Je bent een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet, want november/december is alles ineens duurder...

15. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Groot gelijk, helemaal met mooie acties, tegen die tijd is t allemaal duurder.

Ik doe t zelf niet, omdat mijn dochter eind November jarig is. Dat is best lastig want ik moet dus eerst afwachten wat ze voor haar verjaardag krijgt en dan kan ik pas kijken wat ik nog wil kopen voor Sinterklaas.

16. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

Jan 24, 2014
    1,689
    110
    63
    Wij gaan ook al inslaan, ook voor ons zelf. Wij vieren sinterklaas altijd met mijn schoonouders en zwager (samen met manlief en de kinderen). De uitgaven voor de decembermaand zijn dan verspreid, we hebben Sinterklaas, Kerst en onze oudste is 8 januari jarig. Duur zat allemaal.

17. susy26

susy26 Niet meer actief

Nee hoor, juist slim 😉

18. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Slim!
    Ik heb van de week bij de kruidvat alvast 2 kartonnenboekjes met woordjes en een houten puzzel meegenomen. En kijk nu rustig aan voor meer spulletjes :)

19. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Helaas weten ze nog niet wat ze willen.
    Verder gaan de prijzen omhooggevallen zodra het speelgoedboek op de mat ligt. We hebben dus nog een kleine week of misschien ligt ie al wel in de bus......

Share This Page