Man en kind eten in het weekend een saucijzenbroodje dus die haal ik altijd. Voor mezelf niets eigenlijk. Voel me prima bij wat ik eet. Wel eten we op zaterdag uitgebreid vis. Dus dan haal ik een visschotel op bij mijn favo visboer met diverse soorten vis (zalm, garnalen, paling, krab etcetc)
zondags komt wel de bakker verse broodjes aan huis brengen voor vrijdag of zaterdag halen we af en toe wat lekkers niet altijd
Ik vroeg mij hetzelfde af idd, vind die dingen niet te freten. 😁 Maar verder niet speciaal in het weekend hier, hebben altijd een goede voorraad lekkere dingen in huis. 😋
Op zaterdagavond eet zoonlief chips of zoals gister popcorn uit de magnetron. Door de weeks eten wij pas bij 18.00/18.30 dus voor hem te korte tijd voor wat te snacken. Wij pakken gewoon wat in huis is als we er trek in hebben. Alcohol drinken we beide nooit ook niet in het weekend.
Hier wordt het expres beperkt tot het weekend hihi.. Als wij elke keer dat we er zin in hebben iets lekkers halen dan zijn we binnen de kortste keren allebei 2x zo zwaar.. Dus daarom hier in het weekend wat lekkers.. En op is dan op
Ml eet op zaterdagmiddag altijd shoarma ik vind dat niet te eten en hou het dus bij een boterham. Verder hal ik voor in het weekend wel wat lekkers bij de koffie. Lekkere koeken of ik bak zelf iets lekkers. Voor de avond chipjes of nootjes maar die blijven eigenlijk altijd liggen voor doordeweeks Alcohol drinken we hier niet.
Op zaterdag meestal een chipje en toastje enzo. Met de kindjes vaak koekjes of cakejes bakken, en ietsje langer opblijven met nibbit chippies
Hier hetzelfde. Mijn man werkt ook altijd de weekenden (horeca) dus wij zitten net zo gezellig op dinsdagavond met een wijntje en wat lekkers op d'r bank .
Voor mijn vriend en onze zoon haal ik altijd zachte witte broodjes en krentebollen bij de bakker.. Verder chips voor hun,ik eet soms wat notenmix van de markt....,op zondagochtend gaat mijn vriend in Duitsland vers gebakken broodjes halen.
Ik haal voor de zaterdagen dat ik de kindjes heb (om de week dus) altijd zo'n blik met croissantdeeg en lekkere kaas van t kaaswinkeltje en van die grote plakken ham. Niets zo lekker als een met mijn dochtertjes gebakken croissant waar de vloeibare kaas uit druipt Verder is hier voor savonds altijd wat lekkers in huis, zoals toastjes chips bier wijn. Dus niet alleen s weekends..
Haal het niet special in het weekende maar we snaaien dan idd wel. Chippies kaas worst gevuld eitje toastjes olijven paprika net wat ik in huis heb. Ook wel eens gehaktballetjes met saté saus ja mie. En wijntje ook heerlijk erbij en kids krijgen in het werkend sinas of cassis oid. De zondagochtend hebben wij altijd broodjes van de Bakker. Kindjes beide chococroisant en kasebrot. Ene wk haal ik andere werk mijn papa ideaal . Af bak doen we alleen tweede kerst en paas dag want dan is Bakker dicht.
Wij halen altijd wat lekkers voor in het weekend dat kan van alles zijn zoals: chips, olijven, fuet, snoepjes, koekjes, ijs.. Iets in die richting
Ja altijd. Chips, maar dat eet de man door de week ook En wat worstspul voor hem, ik eet dat nooit. Voor mezelf soms een chippie, of biertje oid.