Hier gaan we meestal op zondag rond 7 uur smorgens even naar Duitsland broodjes halen voor het ontbijt. Verder is het de ene keer hapjes of toastjes op tafel de andere keer niets het is net of we er zin in hebben
Hier vaak lekkere nachochips met dipsausjes. Blokjes kaas, olijven, paprika gevuld met roomkaas... Of ik bak lekkere pizza! Heerlijk
Nee, ik heb altijd wat lekkers in huis. dus als wij ergens zin in hebben, kunnen we dat gewoon pakken. Ook prettig om wat in huis te hebben voor als we onverwachts visite krijgen, wat best regelmatig gebeurd.
Jaa wij vieren het weekend uitgebreid. Wij hebben als regel om alleen alcohol te drinken in het weekend, dus dan is er bier en wijn. En wat kaas of nootjes, enkele keer chips. Wij zijn ook van de afbakbroodjes, want mijn zoontje redt het niet tot de bakker open gaat zonder ontbijt hoor! Bij de lunch dan wel verse broodjes van de bakker met lekkere salade of zo.
Wij hebben op zondag vaak afbakbroodjes en/of croissantjes. En voor de vrijdag en zaterdagavond meestal wel lekkers. Dat kan van alles zijn. Op zondag middag heb ik vaak komkommer, tomaatjes paprika en tsaziki saus en olijven en amandelen bij de thee.
wij ontbijten elk weekend uitgebreid mijn man haalt dan vers turks brood chips etc heb ik altijd wel in huis maar eten we wel vaak alleen weekends